کد خبر: ۱۷۹۱۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
مک لارن از نمایشگاه خودروی زوریخ استفاده کرد تا یکی از مدل های جدید خود به نام اسپیریت 12c GT را به نمایش بگذارد.

  

به گزارش 598 به نقل از جی تی اسپیریت، مک لارن 12C GT که برای تولید در نظر گرفته شده و دیگر فقط جنبه ی مسابقه ای ندارد در فستیوال سرعت 2013 گودویل هم به نمایش در می آید.
نمایشگاه خودروی زوریخ یکی از رویدادهای مهم نمایشگاهی در سوئیس به حساب می آید که سال 2013 بیست و هفتمین نمایشگاه از این دست بوده است. این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه در بخش آلمانی زبان سوئیس به حساب می آید.

مک لارن در نمایشگاه زوریخ / عکس

در این نمایشگاه همچنین فرصتی فراهم شد که دارندگان مک لارن هم دور هم جمع شوند که نام آن را track-day tool گذاشته اند. در این روز صاحبان مک لارن در یک مسابقه هم شرکت می کنند که البته عنوان خاصی ندارد و برنده آن هم به افتخار خاصی نمی رسد.
خودروی مک لارن 12C GT اسپیریت شباهت زیادی به مک لارن مسابقه ای 12C GT3 دارد که به عنوان خودروی مسابقه ای در سطح جهانی مطرح است. برای سبکتر و محکمتر شدن این خودرو از فیبر کربن هم استفاده شده است. به ویژه این فیبرکربن ها در بادگیر عقب، سواساز و گذرگاه هوا در جلو و در بالای قوس گلگیر و درب موتور به کار رفته اند.
این مک لارنی که برای مصارف غیرمسابقه ای به تولید می رسد و مردم می توانند آن را خریداری کنند مجهز به یک موتور 3.8 لیتری 8 سیلندر با توربوی دوقلو به نام M838T است که به این خودرو توان 625 اسب بخار داده است. گیربکس آن 7 سرعته با کلاچ دوقلو است. برای این که این خودرو برای مصارف عمومی به کار گرفته می شود این خودرو به سیستم کنترل شاسی پیشدستانه یا Proactive Chassis Control و همچنین سیستم روغن و هوای مطلوب شده مجهز شده است.
این خودرو بدون احتساب مالیات و گمرک و عوارض 195 هزار پوند  (310 هزار دلار) قیمت دارد. اولین خودروی تولید شده از این دست برای مسابقه در دوبی برای تیم Dragon Racing 88  در نظر گرفته شده و مشتری دوم آن یک فرد سوئیسی است که نامش فاش نشده است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها