کد خبر: ۱۸۱۶۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۱ آبان ۱۳۹۲
عنوان کاملش طرح «عفاف و حجاب» است اما همه آن را به اسم «گشت ارشاد» می‌شناسند، بر اساس قانون نیز اجرایی‌کردنش بر عهده 26 وزارتخانه و سازمان است، اما نیروی انتظامی کشور با داشتن 23وظیفه در این طرح، اصلی‌ترین مجری بود. با این حال در این سال‌ها انتقادهای زیادی از شیوه برخورد با افرادی که از آنها به‌عنوان بدحجاب یاد می‌شد، مطرح شد.
بر اساس گزارش روزنامه شرق، حالا در جدیدترین رخداد پیرامون این موضوع سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور که پیش از این درباره این طرح و اجرای آن گفته بود: «ناجا در این میدان تنها ماند.» و همچنین اینکه: «ناجا نمی‌تواند یک تنه مبارزه کند.» روز گذشته از واگذاری مسوولیت اجرای طرح به وزارت کشور خبر داده است.

سردار احمدی‌مقدم این خبر را در گفت‌وگویی با خبرگزاری «تسنیم» اعلام کرد. بر این اساس ‌وزارت کشور اخیرا با تشکیل شورای اجتماعی کشور راهبری «طرح عفاف و حجاب» و «امنیت اخلاقی» را به‌عهده گرفته است، فرمانده ناجا در این‌باره گفت: «این شورا در ابتدای کار خود بوده و در حال ساماندهی نیروهای خود هستند. البته نیروی انتظامی نیز در این زمینه با وزارت کشور که سرپرستی شورای اجتماعی کشور را به‌عهده دارد همکاری‌های لازم را داشته و خواهد داشت.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها