کد خبر: ۱۸۲۲۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
نگاهی بر جنايات فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي آمريكا:
اين كتاب در پنج فصل تدوين شده است كه فصل اول آن با عنوان تروريسم دولتي و جنايات نظامي، ابتدا ليستي از مداخلات و جنايات نظامي امريكا ارائه داده سپس جنايات اتمي، توليد تسليحات، نسل كشي گسترده و خصومت عليه اديان در قاره هاي آسيا، آفريقا و آمريكاي لاتين را به واكاوي گذارده است. امپراتوري جنون جنايات فرهنگي، اجتماعي، حقوقي و جنايات اقتصادي آمريكا را در دو فصل بعدي بيان كرده است.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، «امپراتوری جنون» کتابی است حاوی اسناد ۱۰۰ جنایت آمریکا، که به همت محمد محمدی نیا و حسین فرج نژاد نگاشته و توسط مركز مطالعات راهبردي – فرهنگي افق1404 در مهر ماه امسال منتشر گرديد است.

اين كتاب در مقدمه خود آورده است: آمريكا ستيزي در برابر يك نظام تحميلي فاسد جهاني و رهبران آن قرار گرفته و به همان اندازه كه براي  نجات محرومان جهان از سلطه آمريكا تلاش مي كند، براي رهايي مردم آمريكا كه خود نيز قرباني اين نظام شده اند تلاش خواهد كرد.



اين كتاب در پنج فصل تدوين شده است كه فصل اول آن با عنوان تروريسم دولتي و جنايات نظامي، ابتدا ليستي از مداخلات و جنايات  نظامي امريكا ارائه داده سپس جنايات اتمي، توليد تسليحات، نسل كشي گسترده و خصومت عليه اديان در قاره هاي آسيا، آفريقا و آمريكاي لاتين را به واكاوي گذارده است.

فصل دوم  كتاب حاضر تحت عنوان ديكتاتوري بين المللي، جنايات سياسي آمريكا در داخل و خارج از اين كشور را تشريح كرده است.

امپراتوري جنون جنايات فرهنگي، اجتماعي، حقوقي و جنايات اقتصادي آمريكا را در دو فصل بعدي بيان كرده است.

فصل پنجم كتاب به جنايات آمريكا بر عليه ايران اختصاص يافته و حمله به هواپيماي مسافربري ايران، حمايت از صدام و شراكت در جنايت شيميايي عليه كشورمان را يادآور شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها