کد خبر: ۱۸۲۴۸۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
 تمرين نوبت عصر تيم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 دقيقه امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي برگزار شد.

به گزارش فارس،در تمرين عصر امروز، سرمربي استقلال در اواخر کارهاي تاکتيکي به کمپ رسيد و راهي رختکن شد.

وي که به همراه احمد نجفي و دانيال حکيمي دو بازيگر سينما براي تماشاي ديدار اوکراين و فرانسه به کيف سفر کرده بود عصر امروز به تهران بازگشت و مستقيماً از فرودگاه وارد کمپ استقلال شد. سرمربي استقلال در اين سفر به دعوت يکي از دوستانش از جايگاه ويژه ورزشگاه المپيک کييف در کنار دو بازيگر ذکر شده بازي را از نزديک تماشا کرد.

* آرش برهاني که صبح امروز در تمرين حضور داشت و به دليل دندان‌درد و آبسه کردن لثه‌اش نتوانسته‌بود با ديگر بازيکنان وزنه بزند ظهر امروز براي حل اين مشکل به دندانپزشکي رفت و در تمرين حاضر نشد.

* عمران‌زاده، رحمتي، نيکبخت، قاضي، نوري، اولادي، نظري، بيک‌زاده، اکبرپور و جمشيديان نفرات حاضر در تمرين بودند اما بازهم خبري از ساموئل نشد و خسرو حيدري نيز همچنان به تمرينات اختصاصي مي‌پردازد. با وجود آنکه ميرشاد ماجدي اعلام کرده بود ساموئل يکشنبه در تمرينات حاضر مي‌شود اما بازهم خبري از اين بازيکن نشد. فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با فارس اعلام کرده بود ساموئل با هماهنگي قلعه‌نويي به کشور انگليس سفر کرده است.

* قبل از شروع تمرين بازيکنان استقلال بازهم با عمران‌زاده پيرامون حضورش در تيم رويايي سال 2013 آسيا شوخي مي‌کردند.

* در غياب سرمربي استقلال مجيد صالح برنامه‌هاي تاکتيکي را زير نظر گرفت و حميد بابازاده نيز 30 دقيقه قبل از شروع تمرين با مهدي رحمتي کار مي‌کرد. البته قلعه‌نويي به محض ورود به کمپ استقلال راهي رختکن شد و در زمين چمن حضور پيدا نکرد.

* شاهرخ بياني، پورحيدري، دين‌محمدي، دکتر نوروزي و ماجدي حاضران تمرين امروز استقلال بودند.

* سياوش اکبرپور و احمد جمشيديان به کارهاي اختصاصي و دويدن دور زمين پرداختند که جمشيديان بعد از 30 دقيقه تمرين، ورزشگاه را ترک کرد.

* محور اصلي تمرينات امروز، کار هوازي و انجام تمرينات 4 به 2 بود که سرمربي تيم استقلال در اواسط تمرين برنامه‌هاي تاکتيکي را زير نظر گرفت.

* حدود 30 نفر از تماشاگران استقلال با حضور در کمپ مرحوم حجازي نظاره‌گر تمرين شدند و در خصوص جذب بازيکنان جديد و استعفاي عجيب‌گل‌محمدي از نفت‌تهران صحبت مي‌کردند. آنها همچنين در خصوص بازيکناني که قرار است جذب استقلال شوند مثل حاتمي، مسلمان و ... با يکديگر بحث مي‌کردند.

* يکي از شايعاتي که در کمپ باشگاه استقلال مي‌چرخيد حضور شيث رضايي در جمع آبي‌پوشان بود، تعدادي از طرفداران استقلال در خصوص حضور اين بازيکن از کادر فني سئوال مي‌پرسيدند و البته از آنها مي‌خواستند مانع حضور اين بازيکن در استقلال شوند. چند روز پيش طرفداران استقلال نسبت به حضور اولادي هم واکنش نشان دادند اما پس از چند روز اين موضوع فروکش کرد و اولادي در آرامش کامل تمريناتش را با استقلال دنبال مي‌کند.

* سرمربي تيم استقلال هنگامي که به کمپ استقلال رسيد وقتي متوجه شد که وزير ورزش انتخاب شده است درخصوص اين موضوع ابراز خوشحالي کرد و به اطرافيانش گفت «خدا رو شکر که حداقل ورزش هم وزيرش را شناخت».

* مرحله پاياني تمرين امروز آبي‌پوشان فوتبال درون تيمي در قالب دو گروه زرد و نارنجي بود که بازيکنان در يک سوم زمين آن را پشت سر گذاشتند.

* با اعلام کادر فني استقلال تمرينات اين تيم از فردا در يک نوبت برگزار خواهد شد هرچند که کادر فني آبي‌پوشان نسبت به عدم لغو ديدار اين تيم مقابل ملوان واکنش نشان مي‌دادند و از اين موضوع ناراحت بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها