کد خبر: ۱۸۲۵۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
تيم‌ ملي فوتبال انگليس سه‌شنبه شب در حالي طي ديداريي دوستانه در ورزشگاه ومبلي لندن پذيراي آلمان است که هافبک پيشين ژرمن‌ها اعتقاد دارد شاگردان روي هاجسون هم‌رده تيم‌هاي طراز اول فوتبال جهان نيستند.

به گزارش تسنيم،تيم ملي انگليس جمعه شب در ديداري دوستانه در ورزشگاه ومبلي با نتيجه 2 بر صفر مغلوب شيلي شد و هواداران انگليسي هم به نشانه عدم رضايت از عملکرد تيم‌شان بازيکنان و اعضاي آن را «هو» کردند.

ميشائيل بالاک، هافبک پيشين تيم ملي فوتبال آلمان در گفت‌وگو با راديو بي‌بي‌سي بريتانيا گفت: انگليس را در حد تيم‌هايي همچون آلمان و اسپانيا نمي‌بينم. سه‌شير کمي از اين تيم‌ها فاصله دارد ولي نبايد آنها را دست‌کم گرفت، چون در اين تيم نام‌هاي بزرگ و بازيکنان مستعد زيادي وجود دارد.

وي افزود: هر موقع که آلمان مقابل انگليس بازي کرده، احترام خاصي براي آنها قائل بوده‌ايم. بازي دوستانه‌اي که قرار است سه‌شنبه شب برگزار شود در واقع يک بازي دوستانه نيست، چون بازي‌هاي اين 2 تيم هميشه جدالي سنتي و فوق‌العاده حساس بوده است.

بالاک تصريح کرد: در جام جهاني 2014 برزيل بايد انگليس از بازيکنان نامدارش و کيفيت تيمي‌اش استفاده کند و روحيه لازم براي حضور در اين تورنمنت معتبر را داشته باشند. اگر اينطور شود هر چيز ممکن است.

ميشائيل بالاک 37 ساله بين سال‌هاي 1999 تا 2010 با پيراهن آلمان 98 بازي ملي از خود به ثبت رساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها