کد خبر: ۱۸۳۳۲۰
زمان انتشار: ۰۸:۴۴     ۲۹ آبان ۱۳۹۲
در شب شکست قهرمان جهان در آفریقای جنوبی، میزبان جام جهانی و شاگردان یواخیم لو، دومین آزمون متوالی تدارکاتی خود در یک هفته اخیر را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدار‌های دوستانه ملی، شب گذشته (سه‌شنبه) و بامداد امروز (چهارشنبه) دیدارهای مختلفی در نقاط مختلف جهان برگزار شد که در مهم‌ترین آنها آلمان در ورزشگاه ومبلی شهر لندن انگلیس را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

تک گل این بازی را پر مرته‌ساکر مدافع تیم آرسنال در دقیقه 39 به ثمر رساند تا برای دومین بار در طول 5 روز تیم ملی انگلیس در خانه‌اش از سوی هواداران خودی «هو» شود. این اولین بار در 36 سال گذشته است که تیم انگلیس در 2 بازی خانگی پیاپی مغلوب می‌شود. آلمان در بازی دوستانه قبلی خود در خانه ایتالیا یک بر یک مساوی کرده بود.

در دیگر بازی‌ مهم شب گذشته برزیل در استادیوم راجرز سنتر فلوریدای آمریکا با نتیجه 2 بر یک از سد شیلی گذشت. شیلی چند روز پیش در ومبلی انگلیس را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده بود. هالک در دقیقه 14 و روبینیو در دقیقه 79 گل‌های برزیل را به ثمر رساندند و تک گل شیلی را هم ادواردو وارگاس در دقیقه 71 به ثمر رساند.

شب گذشته همچنین اسپانیا در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برابر تیم ملی این کشور تن به شکست یک بر صفر داد که تک گل این بازی را برنارد پارکر در دقیقه 56 زد.

نتایج سایر بازی‌های دوستانه شب گذشته به شرح زیر است:

روسیه 2 – کره جنوبی یک

اسلوونی یک – کانادا صف

لیختن‌اشتاین صفر – استونی 3

نروژ صفر – اسکاتلند یک

ترکیه 2 – بلاروس یک

هلند صفر – کلمبیا صفر

اتریش یک – آمریکا صفر

لهستان صفر – ایرلند صفر

بلژیک 2 – ژاپن 3

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها