کد خبر: ۱۸۴۵۰۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۴     ۰۳ آذر ۱۳۹۲
پیشکسوتان میلان در حالی برای رویارویی با ستارگان پرسپولیس آماده سفر به تهران می‌شوند که شنبه شب در این باشگاه وضعیت فوق‌العاده اعلام شد.

598، تیم فوتبال آث میلان که در فصل جدید سری‌آ شروعی ناامید کننده داشته، دقایقی پیش در آغاز مسابقات هفته سیزدهم لیگ ایتالیا با تساوی یک بر یک برابر جنوا متوقف شد تا در رده یازدهم باقی بماند و حتی خطر سقوط احتمالی تا پله سیزدهم را به جان بخرد.

 

در این بازی پربرخورد، کاکا در دقیقه چهار دروازه حریف را باز کرد، اما جیلاردینو چهار دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی گل مساوی را برای جنوا زد. کمی بعدتر ماریو بالوتلی و توماس مانفرديني از دو تیم اخراج شدند تا بازی قبل از پایان نیمه اول سر و شکل غریبی به خودش بگیرد.

 

اتفاقات عجیب‌تر اما، دقایقی بعد و در پایان مسابقه رخ داد؛ جایی که هواداران افراطی میلان موسوم به "کورواسود" با حرکت به سمت تونل زمین و درگیری با پلیس، مسیر خروج بازیکنان میلان را بستند و آنها را در سن‌سیرو حبس کردند.

 

این وضعیت برای دقایق طولانی ادامه داشت و نیروهای امنیتی مانع از حمله کورواسود به بازیکنان می‌شدند تا اینکه در نهایت کاکا و آبیاتی با نمایندگان هواداران افراطی به توافق رسیدند و راه برای خارج شدن میلانی‌ها باز شد!

 

این گروه از هواداران خشمگین در طول تمام دقایق حبس بازیکنان شعار می‌دادند: « شرم شرم، به این لباس احترام بگذارید.» با این همه گاتزتا دقایقی بعد از پایان بحران، خبر از ابقای آلگری داد و سرنوشت او را با بازی سه‌شنبه شب میلان و سلتیک در ارتباط دانست.

 

حالا در میلان وضعیت اضطراری پیش آمده و باید دید اتفاقات این هفته شلوغ و حیاتی تاثیری بر سفر پیشکسوتان روسونری به تهران خواهد گذاشت یا نه؟

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها