کد خبر: ۱۸۴۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
عبدالكريم بالحاج از کنترل کامل شهر طرابلس و شکست نیروهای وفادار به‌ سرهنگ قذافی در تمامی مناطق پایتخت لیبی خبر داد و در عین حال تاکید کرد تاکنون محل اختفاي دیکتاتور سابق لیبی مشخص نشده‌ است.

به گزارش 598 " عبد‌الكريم بالحاج" رئیس شورای نظامی طرابلس در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس در طرابلس از کنترل کامل پایتخت لیبی توسط انقلابیون خبر داد و گفت: ساعاتی پیش منطقه‌ "بوسلیم" تنها محل تجمع هواداران سرهنگ قذافی توسط نیروهای انقلابی کنترل شد.

وی افزود: با شکست نیروهای قذافی در بوسلیم، هم اکنون تمامی مناطق شهر طرابلس به‌طور کامل در اختیار نیروهای انقلابی است.

 طبق گزارش‌های ارسالی از لیبی، در درگیری‌های شامگاه‌ گذشته‌ نیروهای وفادار به‌ سرهنگ قذافی و انقلابیون لیبی در منطقه‌  "بوسلیم" واقع در غرب شهر طرابلس دست کم 150 نفر از هر دو طرف کشته‌ و صدها تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

منطقه‌ "بوسلیم" در دو روز گذشته‌ به‌ محل اصلی تجمع نیروهای وفادار به‌ سرهنگ قذافی تبدیل شده‌ بود و بسیاری از منابع نظامی نیز از احتمال حضور سیف الاسلام قذافی در این منطقه‌ خبر داده‌ بودند.

رئیس شورای نظامی طرابلس در این رابطه‌ اعلام کرد: بوسلیم هم اکنون در اختیار نیروهای ماست اما خبری از سیف الاسلام و دیگر اعضای خانواده‌ قذافی در این منطقه‌ نیست.
 
ادعای کنترل کامل شهر طرابلس از سوی نیروهای انقلابی در حالی منتشر می‌شود که‌ به‌ گفته‌ خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس تاکنون درگیرهای پراکنده‌  و صدای تیراندازی در بسیاری از مناطق شهر شنیده‌ می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها