کد خبر: ۱۸۵۷۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۱۰ آذر ۱۳۹۲
بایرن مونیخ با این نتیجه اختلاف امتیاز خود در صدر جدول با دیگر تیم ها را حفظ کرد.

به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، در چارچوب هفته چهاردهم بوندسلیگای آلمان تیم بایرن مونیخ توانست در خانه بر آینتراخت برانگشوآیگ غلبه کند.

 

آرین روبن در همان لحظات ابتدایی بازی توانست از بین مدافعین فرانگشوآیگ فرار کند. روبن بلافاصله ضربه اش را زد که بعد از برخورد با داوری به تیر دروازه اصابت کرد و در ادامه این روبن بود که با یک ضربه سر روی توپ برگشتی دروازه دانیال را گشود.

 

در ادامه حملات بایرن مونیخ ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 19 دانته روی کرنر ارسالی ضربه سر خطرناکی را روانه دروازه برانگشوآیگ کرد که این توپ توسط مدافعین از روی خط دروازه برگشت داده شد.

 

در یک رقابت یک طرفه، بازی بدون توپ یاران داوری ادامه پیدا کرد تا در دقیقه 30 مهاجم هلندی بایرن برای دومین بار دروازه سنگربان ایرانی را فرو ریخت تا نیمه اول این دیدار با برتری دو بر صفر مردان قرمزپوش به پایان برسد.

 

در آغاز نیمه دوم بازی نظم خاصی نداشت و بازیکنان دو تیم توپ های زیادی را از دست می دادند تا اینکه در دقیقه 54 ارمین بیکاکیچ روی کرنر ارسالی می توانست دروازه خالی نویر را باز کند که با بی دقتی توپ را به بیرون زد.

 

تیم برانگشوآیگ که در نیمه دوم بازی رو به جلو و بازتری را ارائه می کرد، نه تنها مانند نیمه اول به قرمزهای مونیخ اجازه حمله و ایجاد خطر نمی داد بلکه با انگیزه بالایی اقدام به تهدیدهایی به روی دروازه بایرن مونیخ نیز نمودند.

 

در دقیقه 71 بایرن صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که بازیکن تمام نشدنی این تیم یعنی آرین روبن با زدن این ضربه به تیر دروازه، بار دیگر دانیال داوری را تهدید کرد.

 

یک دقیقه بعد از این تهدید دوستان داوری حمله ای غافلگیر کننده و بسیار خطرناک به روی دروازه بایرن کردند که با درخشش آلابا این موقعیت به گل تبدیل نشد تا همچنان نتیجه 2 بر صفر پا بر جا باشد.

 

دقایق پایانی بازی با حرارت و زیبای خاصی دنبال شد و بازیکنان دو تیم اقدام به ایجاد حملات زیادی روی دروازه یکدیگر نمودند. حتی در دقیقه 85 ضربه ایستگاهی زردپوشان به تیر دروازه بایرن مونیخ برخورد کرد. اما تغییری در نتیجه به وجود نیامد تا این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان برسد.

 

بایرن مونیخ با این نتیجه صدر نشینی خود را در صدر جدول بوندسلیگا حفظ کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها