کد خبر: ۱۸۶۳۸۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
دادستان قم با بیان اینکه افراد سابقه دار بايد بدانند در قم هيچ پناهگاهي براي مجرم وجود ندارد، گفت: مجرمان در قم احساس ناامني مي‌کنند.

به گزارش 598 به نقل از مهر، مصطفي برزگر گنجي در نشستي با فرمانده انتظامي استان قم که پس از بازديد از بخش هاي مختلف پليس اطلاعات اين فرماندهي صورت گرفت طي سخناني ارتقاء تعاملات دو مجموعه نيروي انتظامي و دستگاه قضايي را موجب افزايش امنيت عنوان کرد.

وي در ادامه با بيان اينکه استان قم براي مجرمان به منطقه اي ناامن تبديل شده و در آن احساس ناامني مي‌کنند، افزود: كار پليس از حساسيت بالايي برخوردار است، بحمدالله روز به روز در بحث پيشگيري از وقوع جرائم شاهد موفقيت‌هايي در اين مجموعه هستيم.

دادستان قم در بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر اينکه افراد سابقه دار بايد بدانند در قم هيچ پناهگاهي براي مجرم وجود ندارد به اتباع خارجي سابقه دار اشاره کرد و گفت: کليه اتباع خارجي سابقه دار پس از گذراندن محکوميت با کمک پليس اطلاعات قم به کشور خود تبعيد خواهند شد.

گنجي افزود: نبايد يک تبعه خارجي به خود اجازه دهد تا جرمي مرتکب شود، اتباع خارجي که جرائمي را مرتکب مي شوند بايد بدانند که پس از دستگيري، دستگاه قضايي طبق قانون به شدت با آن ها برخورد مي کند.

دادستان قم در خاتمه با بيان اينکه اصل مهم در تامين امنيت، پيشگيري است؛ بر تلاش مضاعف جهت شناسايي افراد مسئله دار توسط پليس اطلاعات و کارکنان کلانتري ها و معرفي به دستگاه قضايي استان تاکيد کرد.

نبايد هيچ مجرمي خواب راحت داشته باشد

فرمانده انتظامي استان قم نیز در این ديدار بر کنترل محسوس و نامحسوس افراد سابقه دار تاکيد کرد و گفت: نبايد هيچ مجرمي خواب راحت داشته باشد.

سردار کاظم مجتبايي ضمن تقدير از پليس اطلاعات و امنيت اين فرماندهي اظهار داشت: پليس اطلاعات در ارتقاء امنيت بسيار پر تلاش ظاهر شده است.

وی در ادامه با تاکيد بر تلاش مضاعف در اين مجموعه گفت: پليس اطلاعات در بحث شناسايي و دستگيري ارازل و اوباش اقدامات خوبي انجام داده که بايد با قوت بيشتر انجام شود.

فرمانده انتظامي استان سه اصل جديت، سرعت و شدت برخورد را لازمه اين کار عنوان کرد و ادامه داد: از سال گذشته تاکنون در حوزه امنيت اخلاقي با توجه به تدابير صورت گرفته و تلاش مجموعه‌هاي يگان امداد، پليس راهور و اطلاعات برخوردهاي لازم در اين زمينه انجام شده و در هسته مرکزي شهر علي الخصوص در محله گذرخان شاهد وضعيت بهتري هستيم.

وي بر هدفمند کردن برنامه‌ها و استمرار آن براي کنترل جرائم تاکيد کرد و افزود: رضايت مردم بايد در اولويت باشد.

سردار مجتبايي در ادامه با اشاره ديدار وي با آيت الله العظمي مکارم شيرازي و نظر ايشان که فرمودند، "وقتي جايي مراجعه مردم زياد است حتماً يک نيازي است" گفت: وقتي پليس براي کاهش ترافيک از تردد خودروها در يک خيابان جلوگيري مي‌کند ولي رانندگان قصد تردد در آن خيابان را دارند اين نشان دهنده يک نياز است و بايد نياز مردم مديريت شود.

فرمانده انتظامي استان در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه کار در حوزه اماکن بسيار سنگين است بر حرکت در مسير قانون تاکيد کرد.

اين مسئول با تاکيد بر اينکه افراد سابقه دار هميشه بايد تحت کنترل محسوس و نامحسوس پليس باشند گفت: با تشکيل تيم هاي ويژه ارازل و اوباش توسط نيروهاي مخصوص پليس کنترل مي شوند و نبايد هيچ مجرمي خواب راحت داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها