يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۸۶۶۶۰
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
امیدی‌شهرکی: کارت هدیه ۱۰۰ میلیون ریالی را بین خبرنگاران توزیع کردم
مدیر عامل سابق خبرگزاری ایرنا گفت: کارهایی که در دولت انجام می شود مشخص و من این کارت هدیه 100 میلیون ریالی که در گزارش آمده را بین خبرنگاران توزیع کردم.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی ، شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا) و شرکت های تابعه در جسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس قرائت شد.

این گزارش شامل 84 صفحه است که توسط کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی تهیه شده است.

در این گزارش از کارت هدیه 500 میلیون ریالی به معاون اول دولت قبل، مسوولان برخی رسانه ها در دولت دهم تا هدیه 100میلیارد ریالی به سرپرستان وقت وزارت تعاون ، هدیه سکه های طلا به مسوولان وقت سازمان تامین اجتماعی و همچنین یک میلیارد و 335 میلیون ریال کارت هدیه به 37 نفر از نمایندگان مجلس قید شده است.

گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی درمورد عملکرد این سازمان در زمان ریاست سعید مرتضوی رییس سازمان تامین اجتماعی در دولت محمود احمدی نژاد است.

در نهمین محور گزارش  تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی به دریافت یکصد میلیون ریال کارت هدیه توسط  آقای امیدی شهرکی مدیر عامل ایرنا اشاره شده است.

بر همین اساس نظر وی را در این رابطه جویا شدیم.

مجید امیدی شهرکی مدیر عامل سابق خبرگزاری ایرنا در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا در پاسخ به سوالی در خصوص گزارش تحقیق وتفحص از تامین اجتماعی که امروز در مجلس قرائت شد، اظهارداشت: کارهایی که در دولت انجام می شود مشخص است.

وی افزود: من این کارت هدیه 100 میلیون ریالی که در گزارش آمده را بین خبرنگاران توزیع کردم.

وی افزود: همانطور که می دانید بعضا در مناسبت های مختلف مثل روز خبرنگار و اعیاد بسته ها و هدایایی به خبرنگارن به طور مستقل یا از طریق مدیرعامل اختصاص می یابد و این مبلغ نیز که در متن گزارش آمده است را بین خبرنگاران توزیع کرده ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها