کد خبر: ۱۸۷۰۰۰
زمان انتشار: ۲۳:۲۳     ۱۵ آذر ۱۳۹۲
سایت «sbnation» در گزارشی آرژانتین را مدعی اصلی صدرنشینی در گروه F خواند و رقابت برای قرار گرفتن در رده دوم را میان دو تیم نیجریه و بوسنی و هرزگوین دانست.

به گزارش 598، سایت «sbnation» در تحلیل خود از گروه F رقابت‌های جام‌جهانی 2014 با تیتر آرژانتین، مدعی بزرگ گروه F نوشت: آرژانتین احتمالا به عنوان صدرنشین گروه F به دور حذفی رقابت‌های جام‌جهانی صعود خواهد کرد اما رقابت بسیار سختی برای قرار گرفتن در رده دوم این گروه وجود دارد.

آرژانتین از اینکه در جام‌جهانی به قرعه آسانی خورده، به شدت خوشحال است و مدعی اصلی صدرنشینی گروه F است. نبرد برای قرار گرفتن در رده دوم جالب خواهد بود؛ سه تیم تقریبا مساوی برای قرار گرفتن در این رده با هم رقابت خواهند کرد. مسابقات این گروه از 15 ژوئن (25 خرداد) آغاز خواهد شد و آرژانتین در ریودوژانیرو با بوسنی و هرزگوین دیدار خواهد کرد.

بخت صدرنشینی: آرژانتین

لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش در هر گروهی که قرار می‌گرفتند، مدعی صدرنشینی بودند اما از قرعه‌ای که به نامشان افتاده به وجد خواهند آمد. با وجود اینکه تیم ضعیفی در رقابت‌های جام جهانی وجود ندارد اما بوسنی هرزگوین‌ و ایران از ضعیف‌ترین تیم‌های حاضر در این قرعه‌کشی بودند؛ در حالی که نیجریه در دو سال اخیر موفق نشان داده است. هواداران آرژانتین انتظار دارند که تیمشان هر سه مسابقه خود را در این گروه با پیروزی پشت سر بگذارد.

مرور دوباره بوسنی و هرزگوین

بوسنی و هرزگوین پس از اینکه در دو تورنمنت اخیرش یعنی در پلی آف جام‌جهانی 2010 و مقدماتی یورو 2012 ناکام ماند، سرانجام توانست در رقابت مهمی شرکت کند. این تیم ادین ژکو را در اختیار دارد که با اختلاف فراوان بهترین بازیکن تیمش است اما بوسنی فقط ژکو نیست. این تیم مدافعان بسیار قدرتمند، هافبک‌های باهوش و مهاجمان خوبی پشت سر ژکو دارد. آنها رقابت سختی با نیجریه خواهند داشت.

نیجریه

نیجریه فرصت بسیار خوبی برای صعود از گروهش دارد اما سخت است که ببینیم دفاع آنها در برابر خط حمله بوسنی و هرزگوین مقاومت کند. یک عامل مهم در اینکه آیا نیجریه می‌تواند موفق شود یا نه؛ غلبه این تیم بر این نگرانی است که مهاجمانشان بتوانند به موقع آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی به دست آورند. ویکتور موسس، براون آیدی و امانوئل امنایک بازیکنان بسیار با استعدادی هستند که با این حال از عملکرد با ثباتی برخوردار نیستند.

آخرین تیم: ایران

این به قدری قرعه خوبی است که ایران هم برای صعود امید دارد و این غیرممکن نیست که آنها بتوانند از نیجریه و بوسنی و هرزگوین امتیاز بگیرند. ایران تیمی است که به خوبی سازمان یافته است و در میانه میدان چیز زیادی از دست نداده اما متأسفانه  به اندازه دو رقیب خود برای قرار گرفتن در رده دوم بازیکن مستعد ندارد. احتمال اینکه ایران کارش را بدون امتیاز به پایان برساند بیشتر از این است که بتواند چهار امتیاز بگیرد اما نباید این تیم را دست کم گرفت.

بهترین بازیکن: لیونل مسی

مسی بدون تردید بهترین بازیکن دنیا و در نتیجه بهترین بازیکن هر گروهی خواهد بود که کریستیانو رونالدو، فرانک ریبری یا هریک از ستارگان تیم ملی آلمان در آن حضور نداشته باشند. آرژانتین امیدوار خواهد بود که پس از ناکامی در رقابت‌های جام‌جهانی 2010 و کوپا آمریکا 2011 در این مسابقات به موفقیت برسد.

ستاره در حال ظهور: احمد موسی

موسی یکی از بهترین بازیکنان زسکا مسکو در سال گذشته بوده و به جایی رسیده که برخی غول‌های اروپا به دنبال جذب وی هستند. یک عملکرد خوب در جام جهانی خوب می‌تواند وی را به یکی از چهار باشگاه برتر اروپا منتقل کند. وی در سن 21 سالگی هنوز فضای زیادی برای پیشرفت دارد اما در 35 حضورش در تیم ملی تأثیر فراوانی به جای گذاشته و باعث راهیابی تیمش به جام‌جهانی و قهرمانی جام ملت‌های آفریقا شده است.

مسابقه‌ای که باید تماشای کنید: نیجریه و بوسنی و هرزگوین

شاید تیم دوم گروه F در این مسابقه مشخص شود. به جز آرژانتین که به راحتی صعود خواهد کرد و ایران که احتمالا آخر می‌شود،  این مسابقه احتمالا مشخص خواهد کرد که کدام تیم آلبی سلسلته را در دور بعدی همراهی خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها