کد خبر: ۱۸۷۲۰۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
رئيس اتحاديه فوتبال باشگاه هاي ايران گفت: درباره صحبت هاي دادکان حرفي ندارم و او نظرش را گفته است.
عزيزالله محمدي در مورد صحبت‌هاي محمد دادکان در يکي از برنامه‌هاي تلويزيوني شب گذشته که گفته بود او و چند نفر ديگر در فدراسيون فوتبال با همه بيعت مي‌کنند، گفت: ايشان نظرش را گفته و من حرفي در مورد صحبت‌هاي دادکان ندارم.

به گزارش فارس ، رئيس اتحاديه فوتبال باشگاه‌هاي کشور در مورد اينکه گفته مي‌شود ليگ برتر به صورت فشرده برگزار مي‌شود، اظهار کرد: ليگ ما فشرده نيست و همه جاي دنيا الان شرايط به همين گونه است شما ليگ‌هاي کشورهاي اروپايي را که ببينيد متوجه مي‌شويد که آنها هم به همين صورت ليگ را برگزار مي‌کنند. بايد به اين نکته توجه کرد که دو تيم از ليگ برتر کم شده و همين موضوع باعث مي‌شود 4 هفته ليگ برتر زودتر تمام شود. قبلا ليگ برتر اواخر ارديبهشت تمام مي‌شد اما حالا که 4 هفته از ليگ کم شده ببينيد مسابقات کي به پايان مي‌رسد.

وي ادامه داد:‌الان هر تيم هفته‌اي يک بار بازي مي‌کند به طور مثال پرسپوليس هفته‌ قبل جمعه بازي کرد. اين هفته جمعه بازي کرد و هفته بعد هم جمعه به ميدان خواهد رفت. استقلال اما شرايطش فرق مي‌کند چون در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته و بازي‌هاي عقب افتاده دارد کمي بازي‌هايش فشرده‌تر از ساير تيم‌هاست اما بقيه تيم‌ها اينگونه نيستند.

رئيس سابق سازمان ليگ برتر فوتبال کشورمان درباره رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا که چند ديدار آن با اردوهاي تيم ملي فوتبال ايران همزمان مي‌شود، اظهار کرد: از زماني که ليگ برتر تمام مي‌شود اردوي تيم ملي آغاز مي‌شود اما رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا هم در اين ميان وجود دارد. 27 فروردين هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا برگزار مي‌شود و دوم و سوم ارديبهشت ماه هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا. البته شرايط از اين هم بدتر خواهد شد چرا که 16 و 17ارديبهشت مرحله رفت يک شانزدهم ليگ قهرمانان آسياست و 23 و 24 ارديبهشت مرحله برگشت اين دوره برگزار مي‌شود. اينجاست که چالشي بين تيم ملي و باشگاه‌ها به وجود مي‌آيد که البته من در آن دخالتي ندارم.

عزيزمحمدي در خصوص صحبت‌هاي جواد نکونام که شب گذشته در يک برنامه تلويزيوني عنوان کرد که راه حلي براي همين موضوع ارائه شود،گفت: اين را خود باشگاه‌ها مي‌دانند و من نمي‌توانم در اين مورد دخالتي داشته باشم. البته من پيشنهادي به AFC دادم مبني بر اينکه مسابقات را اگر نمي‌توانند بردارند حداقل يک هفته زودتر برگزار کنند تا بازيکنان ملي‌پوش 18 ارديبهشت به صورت کامل در اختيار تيم‌ ملي قرار بگيرند. با اين همه چون 26 خرداد اولين بازي ما برگزار مي‌شود و اگر به جاي 24 ارديبهشت ليگ قهرمانان آسيا 18 ارديبهشت متوقف شود چيزي در حدود 35 روز بازيکنان مي‌توانند در اختيار تيم ملي باشند هر چند که بايد اين موضوع را هم در نظر داشت که لژيونرهاي ما در اروپا همانند دژاگه، قوچان‌نژاد و داوري تا اواخر ارديبهشت ليگ‌هايشان ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها