کد خبر: ۱۸۷۲۵۲
زمان انتشار: ۲۳:۰۳     ۱۶ آذر ۱۳۹۲

بازیکن تیم ملی ایران می‌گوید اگر این تیم در گروه آسان‌تری در جام جهانی قرار می‌گرفت می‌توانست به صعود امیدوار باشد.

به گزارش ایسنا، علیرضا جهانبخش-بازیکن تیم ملی درباره قرعه تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل گفت: دوست داشتم در گروه راحت‌تری قرار می‌گرفتیم تا بتوانیم از گروه خود صعود کرده و بازی کردن در مراحل بالای جام جهانی را تجربه کنیم. اما قرعه‌ای که در آن قرار داریم بسیار سخت است و باید تلاش کنیم تا عملکرد خوبی در این بازیها به جای بگذاریم.

وی افزود: آرژانتین یکی از تیم‌های قوی در جام جهانی است که همیشه نتایج خوبی در این جام گرفته و ستاره‌های خوبی نیز در تیمش پا به توپ هستند. معتقدم نباید به اسم و به ستاره‌های تیم آرژانتین توجه کنیم. باید تمام تمرکز خود را برای انجام یک بازی خوب بکار گیریم تا خود را ثابت کنیم. ما می‌توانیم با جنگندگی بالا و پشتکار امید به صعود داشته باشیم. حتی اگر در مقابل این تیم‌ها نتیجه نگیریم نیز باید بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و مقابل حریفان خود دست و پا بسته به میدان نرویم.

وی درباره رویارویی با نیجریه به سایت فدراسیون فوتبال گفت: این بازی نیز بسیار سخت است چرا که بازیکنان نیجریه از تاکتیک خاصی بهره نمی‌برند اما بازی فیزیکی و سختی را انجام می‌دهند. با توجه به اینکه کادر فنی با تجربه بین المللی خوب و بازیکنان با تجربه بالا در تیم ملی ایران وجود دارد می‌توانیم از سد این تیم‌ها بگذریم و عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

لژیونر تیم ملی شاغل در تیم ان ای سی نایمخن هلند در ادامه گفت: زمانی که تمامی تیم‌ها درگیر بازیهای تدارکاتی و بزرگ برای آماده سازی بازیکنانشان در جام جهانی بودند، ما درگیر رقابتهای مقدماتی آسیا بودیم. امیدوار هستم تا با زمان باقی مانده و برگزاری بازیهای بزرگ و مناسب تیم ملی محک جدی بخورد و کادر فنی به همراه بازیکنان آماده به رقابتهای جام جهانی 2014 اعزام شوند. ما باید در این مسابقات نمایش خوبی به اجرا بگذاریم .

بازیکن تیم ملی در پایان درباره بازی دیشب تیمش مقابل اترخت گفت: بازی پایاپایی بود اما متاسفانه کاپیتان تیم اخراج شد و علیرغم اینکه توانستم یک پنالتی از تیم مقابل بگیرم اما بازیکن‌مان نتوانست پنالتی را به گل تبدیل کند و ما دو بر صفر شکست خوردیم. بازی خوبی بود اما نتوانستیم پیروز میدان باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها