کد خبر: ۱۸۷۳۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: «کاري ندارم که اين مد روز ترکيه است يا خير 3 سال پيش زمان پرويز مظلومي هم سبيل گذاشته بودم.»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، يکي از سوژه‌هاي بامزه بازي استقلال – سپاهان شوخي‌هاي حنيف عمران‌زاده با هادي عقيلي بود. مدافع شوخ‌طبع استقلالي‌ها بارها موهاي عقيلي را کشيد تا به قول خودش اذيت‌هاي او را تلافي کند. عمران‌زاده در خصوص تساوي پنجشنبه و آخرين وضعيت استقلال صحبت‌هايي انجام داد که در زير مي‌خوانيد:

 

* از بازي با سپاهان بگو؟

- اين بازي جدال بسيار سختي بود. هر دو تيم استقلال و سپاهان دنبال سه امتياز بودند اما در پايان به تساوي رضايت دادند. دقيقه 90 محمد قاضي يک ضربه بسيار خوب را روانه دروازه سپاهان کرد که متأسفانه ياران حريف توپ قاضي را از روي خط دروازه برگرداندند واقعا ضربه محمد خوب و جاندار بود.

 

* خيلي هادي عقيلي را اذيت کردي جريان چه بود؟

- چطور؟!

 

* مدام موهاي او را مي‌کشيدي؟

- با هادي من تومن بودم. او بارها مرا به شوخي اذيت کرد. در چند صحنه وقتي احسان حاج‌صفي براي ارسال کرنر و زدن ضربه حرکت کرد او کارهايي کرد که اذيت شوم. مثلا احسان به توپ ضربه نزده يک دفعه مي‌ايستاد و من گول مي‌خوردم و جا مي‌ماندم. با هادي عقيلي خيلي رفيقم و رابطه ما بسيار خوب است. در آن لحظات شوخي مي‌کرديم و مورد خاصي نبود.

 

* اکثر بازيکنان مانند محسن بنگر خيلي با عقيلي شوخي دارند؟

- هادي بچه باجنبه‌اي است. جايش در تيم‌ملي واقعا خالي شده. او بازيکن خوبي است و جزو يکي از بچه‌هاي خوش‌اخلاق فوتبال ايران به شمار مي‌رود. اکثر بازيکنان هم مي‌دانند او بچه باجنبه‌اي است براي همين با او شوخي مي‌کنند.

 

* در طول بازي مدام با محمد غلامي کري مي‌خواندي؟

- غلامي داداشم است. من و محمد نان و نمک يکديگر را خورديم و 4، 5 سال با هم زندگي کرديم. در ملوان و پاس همدان همبازي بوديم. قضيه کري‌خواني‌ها با بقيه فرق مي‌کند. غلامي بازيکن قلدر، تکنيکي و سرعتي است که در هر دو جناح چپ و راست قابليت‌هاي فراواني دارد.

 

* کلا از اين شوخي‌ها زياد مي‌کني؟

- با بازيکناني که خيلي رفيقم شوخي مي‌کنم.

 

* در بازي با گسترش فولاد هم به محسن فروزان لگد زدي؟

- من و محسن دوستيم. اين حرکات شوخي بود. در بعضي دقايق با يکديگر مزاح مي‌کرديم. فروزان يکي از بهترين گلرهاي ليگ ايران محسوب مي‌شود که مطمئنم آينده خوبي را پيش رو دارد.

 

* بعد از پايان بازي مهدي رحمتي به عنوان فني‌ترين بازيکن ديدار با سپاهان انتخاب شد؟

- نظر کارشناسان بود که رحمتي به عنوان مرد فني انتخاب شود. مهدي در اين بازي يکي از بهترين‌هاي ميدان بود و کسب اين عنوان حقش بود.

 

* در بازي با ملوان هم تو به عنوان بهترين بازيکن ميدان انتخاب شدي؟

- بله، در اين بازي هم خوب بازي کردم و هم يک گل زدم براي همين به عنوان بهترين بازيکن انتخاب شدم.

 

* اما شنيدم تو از کسب اين عنوان خنده‌ات گرفته بود؟

- نه، براي چي بايد خنده‌ام بگيرد. من خوب کار کرده‌ام و به عنوان بازيکن فني انتخاب شدم. به جز اين مسئولين دو عدد سکه هم به عنوان جايزه به من دادند.

 

* قرار است مجيد غلام‌نژاد به عنوان مدافع راست در ترکيب استقلال قرار بگيرد همين قضيه شايد باعث نيمکت‌نشيني پژمان منتظري شود؟

- قطعا تمام بازيکنان برحسب نياز تيم به استقلال آمدند و اينجا هستند. هيچ مشکلي نيست. قطعا آقاي قلعه‌نویي‌ براي پيدا کردن ارنج اصلي تيم با دستيارانش هم مشورت مي‌کند و آماده‌ترين بازيکنان را در ترکيب مي‌گذارد. نظر سرمربي تيم ارجحيت دارد و ما بازيکنان نيز به تصميم او احترام مي‌گذاريم.

 

* به نظرت اخطار اميرحسين صادقي درست بود؟

- خير، درست نبود. در آن صحنه توپ سر خورد و به دست اميرحسين اصابت کرد. بايد بگويم داور بازي بسيار خوب قضاوت کرد و همه ما از داوري ايشان راضي هستيم.

 

* راستي چرا سبيل‌هايت را زدي؟

- ديدم همه سبيل گذاشتند بنابراين تصميم گرفتم بزنم.

 

* گويا سبيل گذاشتن مد روز کشور ترکيه است؟

- کاري ندارم که اين مد روز ترکيه است يا خير 3 سال پيش زمان پرويز مظلومي هم سبيل گذاشته بودم آن موقع در ترکيه چنين چيزي مد نبود. شايد هم الان ايراني‌ها دوست دارند سبيل بگذارند اما من اصلا به مد ترکيه و اين چيزها نگاه نکردم فقط وقتي ديدم اکثر بازيکنان سبيل گذاشتند من اصلاح کردم.

 

* استقلال هم فعلا صدرنشين نيست؟

- فعلا زمان زيادي تا پايان بازي‌هاي نيم‌فصل دوم باقي مانده و هنوز نمي‌توان پيش‌بيني کرد کدام تيم قهرمان خواهد شد.

 

* فعلا که تراکتورسازي برصدر جدول تکيه زده؟

- خب تيم‌هاي صدر جا به جا مي‌شوند. ليگ امسال بسيار فشرده است و تيم‌ها مدام در حال بالا و پايين شدن هستند اميدوارم در پايان ليگ ما قهرمان شويم. امري که اصلا بعيد نيست.

 

* فکر مي‌کني تو هم در جام جهاني باشي؟

- سعي و تلاشم را مي‌کنم که باشم.

 

* و صحبت پاياني؟

- جا دارد از حاجي يکي از دوستان آقاي قلعه‌نویي که محبت کرد و بعد از بازي ما را شام به منزلش دعوت کرد تشکر کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها