کد خبر: ۱۸۷۷۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
اعضای یک فرقه ضاله انحرافی که با فریب مردم از آنان اخاذی و به انجام اعمال غیراخلاقی مبادرت می‌کردند، با همت نیروهای امنیتی سپاه فجر فارس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش 598 به نقل از فرهنگ نیوز؛  مبلغان این فرقه ضاله با استفاده از تکنیک‌های روانشناسی و طرح مسائل انحرافی و ادعاهای دروغین «مرید و مرادی» اقدام به اغفال افراد و جذب آنان می‌کردند.
 

این فرقه سوژه‌های خود را به صورت فامیلی انتخاب می‌کردند و با شگردهای تعبیر خواب و القای مسائل دروغین به آنان اقدام به فریب مخاطبان خود می‌کردند.
 

این افراد با سوء استفاده از اعتقادات و باورهای قلبی مردم به خداوند، بیش از 90 نفر را از این طریق جذب کرده بودند.
 

مبلغان این فرقه ضاله با تجویز اقدامات ریاضتی از قبیل پیاده‌روی معکوس، خوردن تخم مرغ و پرتقال با پوست و غیره به اصطلاح مریدان خود را در مراحل سیر و سلوک 7گانه مورد آزمایش قرار می‌دادند و با قدرت نفوذ کلام خود اقدام به فریب زنان و دختران کرده و به آنان تجاوز می‌کردند.
 

این افراد بیش از 100 میلیون کلاهبرداری و اخاذی نیز کرده‌اند و شگردهای ماهرانه این مبلغان باعث شده بود حتی افرادی با تحصیلات و مدارج دانشگاهی و علمی جزء طعمه‌های این فرقه قرار گیرند.
 

فساد اخلاقی بین عوامل و عناصر این فرقه انحرافی با شدت بسیار رواج داشته است.
 

سرکرده این فرقه ضاله فردی است به‌نام «ح – ک»، تهرانی‌الاصل که در سال 1381 به شیراز وارد شد و با جمع کردن عده‌ای به دور خود و دادن القابی مانند پیر دلیل و غیره به دنبال جذب افراد می‌رود.
 

نیروهای امنیتی سپاه فجر استان فارس پس از شناسایی این مبلغان با کار اطلاعاتی چند ماهه با هماهنگی دستگاه قضایی عملیات نفوذ خود را آغاز و با انجام یک سلسله از اقدامات اطلاعاتی و امنیتی 4 نفر از سرکردگان این فرقه ضاله را دستگیر کردند.
 

پرونده این فرقه انحرافی در دستگاه قضایی مفتوح است و تاکنون بیش از 25 نفر از فریب‌خوردگان مبادرت به شکایت از این جریان کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها