کد خبر: ۱۸۷۸۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سرمربي فولام پس از پايان دادن به 6 شکست پياپي اين تيم اعلام کرد بيش از اين نمي‌تواند خوشحال باشد.
تيم فولام در هفته پانزدهم ليگ برتر انگليس با نتيجه دو بر صفر مقابل استون ويلا به برتري رسيد.

به گزارش فارس،در اين ديدار استيو سيدول 21 و ديميتار برباتوف 30 گل‌هاي فولام را وارد دروازه حريف کردند. پاس گل نخست اين ديدار را اشکان دژاگه، هافبک ايراني فولام به هم‌تيمي خود داد.

سپيدهاي لندن با اين پيروزي، شمار امتيازهاي خود را به 13 رساندند تا با يک پله صعود در رده هجدهم جدول قرار بگيرند. استون ويلا هم با همان 19 امتياز رتبه دهم را در اختيار دارد.

ديميتار برباتوف که زمزمه‌هاي خروجش از فولام به گوش مي‌رسد، در دو ديدار اخير تيمش موفق به زدن يک گل و دادن يک پاس گل شده‌ است. با وجود اين موضوع، سرمربي فولام بر اين باور است که مهاجم بلغاري تيمش در کريون کاتج خواهد ماند.

رنه مولنستين در مورد اين ديدار گفت: برباتوف در شکست دو بر يک مقابل تاتنهام هم نمايش خيلي خوبي داشت. در رويارويي با استون ويلا هم نشان داد توانايي‌هاي بالايي دارد. با او صحبت کردم. او به شکل کامل به فولام تعهد دارد و نمي‌خواهد باشگاه را ترک کند.

اين پيروزي به 6 شکست پياپي فولام در ليگ برتر انگليس پايان داد. مولنستين که پيشتر به عنوان مربي در منچستريونايتد فعاليت مي‌کرد در اين خصوص هم گفت: بيشتر از اين نمي‌توانم خوشحال باشم. تمام بازيکنانم بايد به خودشان افتخار کنند. مقابل استون ويلا بسيار بهتر از رويارويي با تاتنهام بازي کرديم. کيفيت تيم ما در خط حمله باز هم در حال بالا رفتن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها