کد خبر: ۱۸۷۹۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سرمربي بانوي پير ادعا کرد راه‌راه‌پوشان تورين بدون حضور سرشناس‌ترين ستاره خود نيز مي‌توانند دست پر از خانه گالاتاسراي برگشته و صعود خود به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا را مسجل کنند.

آنتونيو کونته امشب (سه‌شنبه) در شرايطي مردان خود را براي بازي در خانه گالاتاسراي ترکيه آماده مي‌کند که براي صعود به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا نبايد در اين بازي ببازند. غيبت آندره‌آ پيرلو، هافبک ايتاليايي يوونتوس به دليل مصدوميت اما کار اين تيم را براي رسيدن به هدفش سخت‌تر خواهد کرد، هرچند کونته مي‌گويد بدون ستاره پيشين ميلان هم مردان او مي‌توانند از خانه نماينده ترکيه دست پر بيرون بيايند.

به گزارش تسنيم،کونته 44 ساله با تاکيد براينکه مردانش براي کسب پيروزي و نه تساوي برابر قهرمان فصل گذشته سوپرليگ ترکيه قرار مي‌گيرند، اظهار داشت: متاسفانه ما پيرلو را در اختيار نداريم اما ديديد که ما بدون حضور او هم در بازي برابر اودينزه و بولونيا خوب کار کرديم، هرچند برابر گالاتاسراي بايد بهتر از اين‌ها بازي کنيم. گمانه‌زني درباره نتيجه بازي جايي در طرز تفکر ما ندارد. ما براي کسب پيروزي به ميدان مي‌رويم مثل هميشه.

کونته افزود: درست است که با تساوي هم صعود مي‌کنيم اما اين مسئله ذهن ما را درگير نمي‌کند و مانع از آن نخواهد شد که بازي هميشگي‌مان را ارائه کنيم.

سرمربي بانوي پير با ابراز نگراني از خطراتي که ستاره‌هاي گالاتاسراي مانند ديديه دروگبا، وسلي اسنايدر و فيليپه ملو مي‌توانند براي مردان او به وجود آورند، تصريح کرد: گالاتاسراي تيم بسيار قدرتمندي است و مي‌خواهد از امتياز بازي در خانه خود بهره ببرد اما ما به برنامه قبلي‌مان ادامه مي‌دهيم و سعي مي‌کنيم که بر بازي سوار شويم. بازيکناني مانند دروگبا و اسنايدر هميشه خطرناک هستند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها