کد خبر: ۱۸۸۳۸۰
زمان انتشار: ۱۸:۳۲     ۲۰ آذر ۱۳۹۲
تیم فوتبال یوونتوس برای بازی با گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی راهی ترکیه شده که خطر حذف از این لیگ معتبر را بیخ گوش خود حس می کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانا ، یووه ای ها که در گروه B این رقابت ها در کنار رئال مادرید، گالاتاسرای و کپنهاگن قرار گرفته اند در صورت شکست برابر گالاتاسرای از گردونه بازی ها کنار می روند. البته اسپانسر اصلی این باشگاه یعنی شرکت خودرو سازی «جیپ» در اقدامی به موقع به بازیکنان این تیم روحیه داد به این امید که با گرفتن حداقل یک امتیاز از ترکیه شاگردان کونته به ادامه راه امیدوار باشند.

این شرکت در مراسمی که در ورزشگاه یوونتوس برگزار شد جیپ های فصل ۲۰۱۴ – ۲۰۱۳ را به بازیکنان یوونتوس اهدا کرد تا البته از شرکت آئودی که پیش تر اتومبیل های باشگاه های بارسا، رئال مادرید و میلان را داده بود عقب نیفتد. نکته قابل توجه درباره این جیپ ها اینکه بر خلاف رسم معمول شرکت به بازیکنان اجازه انتخاب مدل مورد نظرشان را نداد و به همه آنها یک دستگاه « Grand Cherokee SUV» اهدا کرد.

این مدل ۲۵۰ اسبی قیمتی تقریبی برابر ۵۵ هزار یورو دارد که در مراسمی ویژه به بازیکنان و کادر فنی یوونتوس اهدا شد. دیگر نکته مهم این مراسم رنگ اتومبیل ها بود که به خاطر لباس تیم یوونتوس فقط در دو رنگ مشکی و سفید در اختیار این بازیکنان قرار گرفت.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها