کد خبر: ۱۸۸۵۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۱ آذر ۱۳۹۲
یم زنیت سنت پترزبورگ روسیه در شرایطی تنها با 6 امتیاز و 10 امتیاز کم تر نسبت به تیم صدرنشین به دور بعد رقابت ها راه یافت که در گروه اف، تیم ناپولی با کسب 12 امتیاز به لیگ اروپا سقوط کرده بود!
بانک ورزش - پنجمین پیروزی اتلتیکومادرید در آخرین شب یکی از ساده ترین گروه های لیگ قهرمانان رقم خورد تا شاگردان سیمئونه با امتیازی هم تراز با دیگر تیم شهر مادرید، به عنوان سرگروه به دور بعد راه پیدا کنند. تیم اسپانیایی امشب برابر پورتویی قرار گرفت که برای صعود به عنوان تیم دوم به 3 امتیاز این مسابقه نیاز داشت و البته در صورت پیروزی نیز برای صعود باید به امید توقف زنیت روسیه می نشست. از شانس خوب پورتو، زنیت خیلی زود قافیه را مقابل آستاراوین واگذار کرد و در نهایت با حساب 4 بر یک مغلو این تیم شد و 6 امتیازی ماند. در اسپانیا اما تیم پورتو با گل های رائول گارسیا و دیگو کاستا به اتلتیکو باخت تا شانس حضور در دور بعد را از دست بدهد. در دقیقه 28 این مسابقه و در شرایطی که پورتو با یک گل از حریف عقب افتاده بود، ژوسوئه یک ضربه پنالتی را از دست داد تا یکی از مقصران اصلی این شکست لقب بگیرد.

تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه در شرایطی تنها با 6 امتیاز و 10 امتیاز کم تر نسبت به تیم صدرنشین به دور بعد رقابت ها راه یافت که در گروه اف، تیم ناپولی با کسب 12 امتیاز به لیگ اروپا سقوط کرده بود!  به نظر می رسد یوفا باید روی معیارهای سیدبندی باشگاه های مختلف لیگ قهرمانان تجدید نظر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها