کد خبر: ۱۸۸۶۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۲۱ آذر ۱۳۹۲
سرمربي بورسيا دورتموند پس از صعود تيمش به مرحله بعد به عنوان صدرنشين اعلام کرد بين دو نيمه سعي کرده به بازيکنانش انگيزه بدهد.
بورسيا دورتموند موفق شد ديدار پاياني مرحله گروهي خود در ليگ قهرمانان اروپا را در خانه مارسي با پيروزي دو بر يک پشت سر بگذارد.

به گزارش فارس،در اين ديدار سليمان دياوارا در دقيقه 14 تک گل مارسي را زد و روبرت لواندوفسکي در دقيقه چهار و کوين گروسکروتس در دقيقه 87 موفق شدند دو بار دروازه تيم ميزبان را باز کنند تا تيمشان با 12 امتياز به عنوان صدرنشين راهي مرحله بعد شود. از سوي ديگر مارسي بدون امتياز ماند و با قرار گرفتن در رده چهارم حذف شد.

يورگن کلوپ در مورد اين ديدار گفت: درست است که در طول بازي اشتباه‌هاي زيادي داشتيم اما در پايان به نتيجه‌اي که مي‌خواستيم دست يافتيم. فرصت‌هاي گلزني زيادي را هدر داديم. اکنون احساس خيلي خوبي داريم. در بين دو نيمه و زماني که نتيجه بازي مساوي بود، برخي از بازيکنان تيم را سرزنش کردم اما هدفم اين بود که به آنها انگيزه‌اي بدهم که بتوانند در پايان پيروزي را به دست آورند.

کلوپ در ادامه گفت: اگر اين ديدار در خانه خودي برگزار مي‌شد مي‌توانست براي ما بهتر باشد. تلاش زيادي براي رسيدن به پيروزي انجام داديم اما در برخي از دقيقه‌هاي ديدار تصور مي‌کردم در حال حذف شدن هستيم. احساس مي‌کردم درست در شرايطي همانند ديدار پاياني مرحله گروهي در سال گذشته که مقابل مالاگا برگزار شد هستيم. بايد روي کارمان تمرکز مي‌کرديم. مشکلات زيادي داشتيم و در ديداري سخت به پيروزي رسيديم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها