کد خبر: ۱۸۸۷۳۷
زمان انتشار: ۰۰:۲۱     ۲۲ آذر ۱۳۹۲
فرمانده سپاه قدس گفت: دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی و انقلاب شکوهمند ایران مرز نمی‌شناسد.
 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مراسم چهلمین روز عروج ملکوتی سردار شهید محمد جمالی مدافع حرم حضرت زینب(س) عصر امروز با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی استان حضور داشتند، فرمانده سپاه قدس با حضور در کنار مرقد شهید محمد جمالی و نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در این مراسم در سخنانی به مقام والای شهدا اشاره و اظهار کرد: شهدا قهرمانان بزرگی هستند که هر زمان به حضور و جان‌فشانی آنها نیاز باشد، در صحنه حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه دفاع از آرمان‌های نظام همچنان ادامه دارد، افزود: رزمندگان دفاع مقدس در هر سن و مقامی همچنان دفاع از ارزش‌های اسلام و مسلمین را بر خود واجب می‌دانند.

فرمانده سپاه قدس با تاکید بر اینکه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و اعتقادی مرز نمی‌شناسد، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با وجود پایان هشت سال دفاع مقدس، همچنان خود را آماده دفاع می‌بینند.

سردار سرلشکر سلیمانی به شخصیت والای ایمانی و اعتقادی سردار شهید جمالی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این مرد بزرگ هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از آن مدافع حریم ولایت بود.

سردار محمد جمالی‌ از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و از فرماندهان جنگ تحمیلی و فرمانده محورهای لشکر خط شکن ثارالله بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها