کد خبر: ۱۸۸۸۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۶     ۰۹ شهريور ۱۳۹۰
برای فرار از فشارها و سرزنش ها
رييس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی دریک عربده کشی جنگ طلبانه ، گروه هاي مبارز فلسطيني در باريکه غزه بویژه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را به استفاده از زور تهدید کرد.
به گزارش 598 به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، براساس یک بیانیه نظامی رژیم صهیونیستی، " بيني گانتز" گفت: حماس و دیگر گروه های فلسطینی باید این تهدید را جدی بگیرند.

گروه های مبارز فلسطینی تاکنون در مقابل این عربده کشی ها مقتدرانه ایستاده و مقاومت کرده و اوج آن تحمیل شکست ذلت بار به ارتش صهیونیستی در جنگ 22 روز غزه و آخرین بار عملیات " ایلات " بود که شکنندگی امنیتی و نظامی این رژیم درحال فروپاشی را به نمایش گذاشت.

در همین حال " اوی دیختر" رییس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد که حماس و دیگر گروه های مبارز فلسطینی در غزه، در عملیات ایلات دخالت داشته اند.

یک گروه مسلح فلسطینی اخیرا درعملیاتی در شمال تفرجگاه ایلات در ساحل دریای سرخ هشت صهیونیست را به هلاکت رساندند.

نیروهای پليس و ارتش رژيم صهيونيستي امروز چهارشنبه را هم درپي دريافت اخباري از منابع اطلاعاتي درباره حمله احتمالي از سينای مصر به سرزمین های اشغالی در وضعيت بالايي از آماده باش بسر بردند.

ارتش رژیم اشغالگر از دو روز پيش درجه آماده باش نيروهاي خود در مرز فلسطین اشغالی با مصر و غزه را بشدت افزایش داده است.

" ماتان ولناي " وزير دفاع مدني رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم ، اطلاعاتي درباره حضور گروهي از مبارزان جنبش جهاد اسلامي فلسطين درمنطقه سيناي مصر در اختيار دارد.

وي افزود : " يک گروه متشکل ازده عضو جنبش جهاد اسلامي به منظور اجراي حمله اي ضد اسراييلي ها در سيناي مصر بسر مي برند".

ولناي گفت : نيروهاي ما در حالت آماده باش بسر مي برند و با نيروهاي مصري همکاري کامل دارند.

سخنگوي نظامي رژیم اشغالگر هم گفت که " ارتش اسراييل يگان هاي تازه اي را در طول مرزهاي با مصر و باريکه غزه مستقر کرده و به مسوولان مصري اعلام کرده است که اين اقدامات از بيم حملات جهاد اسلامي از سينا صورت مي گيرد.

این در حالی است که مردم مصر با تظاهرات و تحصن در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره ، خواستار قطع روابط با این رژیم و لغو توافقنامه ننگین کمپ دیوید هستند.

در اقدامی دیگر نيروي دريايي ارتش صهیونیستی روزسه شنبه گذشته دو ناوچه جنگي حامل موشک را به منطقه اي در نزديکي ايلات اعزام کرده است.

مطبوعات رژیم صهیونیستی استقرار اين دو ناوچه را به اعلام حالت آماده باش مرتبط دانسته اند.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرده است که این اقدام رژیم صهیونیستی می تواند با اظهارات ، دریادار" حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران که گفته است ایران یک زیردریایی و یک ناو به دریای سرخ با هدف گشت زنی در این منطقه و ارزیابی توانمندی ایران اعزام می کند، مرتبط باشد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۱ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
سلام

برو گمشو کثیف. تو فعلا به این فکر کن که آبروی
رفته اون 33 روز یه جوری جایگزین کن تا بعد در باره ات ملت های آزاده (به خصوص شیر مردان ایرانی) تصمیم بگیرن که می خوان به مدد حضرت صاحب الامر (عج) از منطقه اخراجت کنن (محو اسرائیل به قول پیر ما) یا بفرستنت به درک.

یا علی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها