کد خبر: ۱۸۹۶۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
هفته نامه فلسطینی المنار فاش نمود:
به گزارش منابع آگاه در این تیم، دو تن از مسئولان بلند پایه امنیتی آمریکا حضور دارند و سفر آنان به منطقه (غرب آسیا و شمال آفریقا) در سایه افزایش تهدید گروههای تروریستی و تکفیری علیه منافع آمریکا و دیگر کشورهای غربی صورت گرفته است که البته از آنان در غرب با نام "جهادیون" یا " اسلام گرایان تندرو" نام برده می شود. این تیم از کارشناسان به منظور مشورت و تبادل اطلاعات امنیتی و جاسوسی با دستگاه های امنیتی کشورهای مختلف وارد این منطقه شدند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598 به نقل از هفته نامه فلسطینی المنار، یک تیم از جاسوسان آمریکایی به طور مخفیانه در برخی از کشورهای منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا در حال تجسس هستند.

ماموریتی که به این تیم جاسوسی آمریکایی واگذار شده است، بررسی خطر تروریسم خونریزی است که این روزها در سوریه گسترش یافته و در عین حال منافع غرب و کشورهای همپیمان و دوست با واشنگتن را چه در منطقه و چه در سطح بین الملل در معرض تهدید قرار داده است.

به گزارش منابع آگاه در این تیم، دو تن از مسئولان بلند پایه امنیتی آمریکا حضور دارند و سفر آنان به منطقه (غرب آسیا و شمال آفریقا) در سایه افزایش تهدید گروههای تروریستی و تکفیری علیه منافع آمریکا و دیگر کشورهای غربی صورت گرفته است که البته از آنان در غرب با نام "جهادیون" یا " اسلام گرایان تندرو" نام برده می شود.

این تیم از کارشناسان به منظور مشورت و تبادل اطلاعات امنیتی و جاسوسی با دستگاه های امنیتی کشورهای مختلف وارد این منطقه شدند.

منابع آگاه در این باره خاطر نشان کردند که غرب و عوامل توطئه ضد سوری که این روزها از گسترش نفوذ تروریستها به داخل کشورهای خود بسیار واهمه دارند، در تلاش هستند تا گروههای تروریستی را در داخل خاک سوریه محاصره نمایند و مانع خروج آنها از مرزهای این کشور شوند.

این درحالی است که کشورهای همسایه سوریه از فرار و نفوذ برخی از عناصر تروریستی به خارج از این کشور خبر دادند و این همان چیزی است که دستگاه امنیتی منطقه (غرب آسیا و شمال آفریقا) و همچنین جامعه بین الملل را بسیار نگران کرده است و در نتیجه آن این تیم جاسوسی آمریکا به صورت محرمانه برای حل این بحران جدید که بی هیچ تردیدی ساخته و پرداخته دست خودشان است، وارد منطقه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها