کد خبر: ۱۸۹۷۱۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
منصور قنبرزاده، مديرعامل باشگاه نفت جايگزين عليرضا رحيمي در هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال شد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مهدي محمدنبي، دبيرکل فدراسيون فوتبال مصوبات نشست هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال را به شرح زير اعلام کرد:

1- در اين نشست مهدي تاج در خصوص فعاليت يک ساله سازمان ليگ برتر گزارشي ارائه داد که به شرح زير است:

الف: شرح ساختار تشکيلات سازمان ليگ در چارچوب قانون

ب: تقويم مسابقات ليگ‌هاي مختلف کشوري و تعامل با تيم ملي

ج: گزارش کار تبليغات محيطي و حق پخش تلويزيوني و گزارش نحوه اخذ 4 سهيمه ليگ قهرمانان آسيا و فعاليت‌هاي بسيار مطلوب کميته صدور مجوز حرفه‌اي کشور

د: ارائه پيشنهاد اجرايي رفع مشکلات ليگ‌هاي سراسري کشور در فصل 94-93

2- سردار درخشان، عضو کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال گزارشي از نحوه توزيع بليت جام جهاني ارائه داد و مقرر شد مکانيزم اجرايي آن در جلسه آتي کميته بازاريابي فدراسيون مطرح و به مرحله اجرا گذاشته شود.

3- مقرر شد ستاد اجرايي مسابقات جام جهاني 2014 برزيل با حضور نمايندگان دستگاه‌هاي ذيربط تشکيل شود.

4- سيدمحمد هادي آيت‌الهي، غلامرضا بهروان، محمدحسين عليزاده، کاظم طالقاني و فاطمه عليپور به عنوان اعضاي کميته استان‌هاي فدراسيون فوتبال انتخاب شدند و مسئوليت اين کميته کماکان بر عهده حيدر بهاروند، عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال است.

5- شهاب الدين عزيزي خادم به عنوان عضو کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال انتخاب شد.

6- با توجه به سياست کلان کشور مبني بر حضور هر چه موفق و تاثيرگذار در عرصه‌هاي بين‌المللي، مقرر شد مسابقات ليگ برتر و جام حذفي تا 20 فروردين ماه 93 به اتمام برسد.

7- با توجه به موفقيت و کسب عنوان قهرماني جهان در رقابت‌هاي جام بين قاره‌اي توسط تيم ملي فوتبال ساحلي، مقرر شد تا پاداش قهرماني به تيم ملي فوتبال ساحلي تعلق گيرد و در موعد مقتضي به اين تيم پرداخت شود.

8- با اخذ ميزباني مسابقات فوتبال ساحلي غرب آسيا در سال 2014 در ايران موافقت شد.

9- با گرفتن ميزباني رقابت‌هاي زير 15 سال آسيا در همدان و لزوم حمايت همه جانبه از اين رويداد مهم موافقت شد.

10- دکتر احمد هاشميان، رئيس کميته پزشکي توضيحاتي را درباره فعاليت‌هاي کميته پزشکي و کنترل دوپينگ فدراسيون فوتبال مطرح کرد که هيئت رئيسه فعاليت‌هاي اين کميته را مطلوب دانست و از اين کميته در بخش‌هاي مختلف تقدير و تشکر شد.

11- مطابق با بند 17 ماده 33 اساسنامه فدراسيون فوتبال و با عنايت به کناره‌گيري عليرضا رحيمي از عضويت هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال، منصور قنبرزاده، مديرعامل باشگاه نفت تهران به عضويت هيئت رئيسه فدراسيون در آمد.

12- گزارش عملکرد تيم‌هاي ملي توسط رئيس فدراسيون، دبيرکل و سرپرست تيم ملي ارائه و مقرر شد براساس برنامه سرمربي تيم ملي پيش بيني‌ها و حمايت‌هاي لازم براي حضور هر چه موفق‌تر در جام جهاني برزيل از سوي کليه بخش‌هاي فدراسيون و سازمان ليگ به عمل آيد و از حمايت رسانه‌هاي گروهي در اين مدت تشکر و قدرداني شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها