کد خبر: ۱۹۰۰۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقداست: تیم مذاکره کننده هسته‌ای آنچنان که باید خوب عمل نکرد بطوری که آمریکا یی های گستاخ، گستاخ تر شدند.

به گزارش 598، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به اقدامات آمریکایی ها پس از توافقات ژنو تصریح کرد : پیش بینی شده بود که آمریکایی ها زیر توافقات بزنند چرا که آنها صداقت نداشته و ندارند و این عدم صداقت تنها مربوط به این مذاکرات نیست بلکه 60 سال است که با کشور های اسلامی به ویژه ایران خصومت دارند.

 

وی افزود : تیم مذاکره کننده ما به این تذکر که نمی شود به آمریکایی ها اعتماد کرد توجه نکرد و بر خلاف نظر ما با دید کاملا خوش بینانه با غربی ها بر سر میز مذاکره نشستند و گفت و گو کردند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : به نظر من آن توافقات دست آوردی برای ما نداشته است؛ ببینید در جایی که آمریکایی ها باید این توافقات را عملی کنند خلف وعده می کنند و تحریم ها را بیشتر می کنند . همچنین تیم مذاکره کننده ما آنچنان که باید خوب عمل نکرد بطوری که آمریکا یی های گستاخ ، گستاخ تر شدند این هم بخاطر دیدار های نسنجیده برخی از مسولین ما بود که به بهانه خالی بودن خزانه و ابر قدرتی آمریکا صورت گرفت.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به دیدار اخیر هیات پارلمانی اروپایی با برخی از عناصرفتنه گفت : این دعوت از سوی مرکز پژوهش ها ی مجلس صورت گرفت ، اما متاسفانه این اشتباهی بود که در آن مجلس ، وزارت خارجه ، دستگاه های امنیتی و وزارت اطلاعات سهیم بودند و کوتاهی کردند.

 

کوثری افزود : این نشان دهنده خباثت اروپایی ها است ، با وجودی که آنها را دعوت کردیم ولی آداب میهمانی را رعایت نکردند و در سفارت یونان بصورت مخفیانه با فتنه گران دیدارکردند. سوالی که باید از آنها پرسید این است که آیا خود شما اجازه می دهید تا یک کشور در خاک شما و در سفارت یک کشور دیگر با مخالفین و معاندان حکومتتان دیدار کنند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها