کد خبر: ۱۹۱۰۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
مس کرمان توانست در يک بازي حساس در خانه ذوب آهن يک امتياز ارزشمند را کسب کند.آرمان شهداد نژاد گلر مس يکي از بهترين هاي تيمش دراين ديدار بود.

در همين رابطه با دروازبان بومي مس که فصب قبل يکي از بهترين هاي مس و ليگ بود صحبت کرديم مصاحبه سايت گل را با آرمان شهداد نژاد بخوانيد.

بازي با ذوب آهن؟

بازي خيلي خوبي بود و همين که توانستيم به يک امتياز ارزشمند برسيم براي ما ارزشمند بود البته ما همگي براي برد بازي کرديم اما خب ذوبي ها در خانه بودند و اين تساوي هم براي ما مهم بود.

ماندن مس در ليگ؟

اين تنها هدف ما است و مطمئن باشيد با داشتن ايمان و اراده و داشتن حمايت تماشاگران و وجود آقاي مضلومي که کارش را بلد است ما مي توانيم به موفقيت برسيم اما بايد تلاش خودمان را بيشتر کنيم و از همه مهمتر با همديگر همدل باشيم.پ

دلخوري از هوادارن مس؟

اين مربوط به چند هفته قبل است ما در يک بازي که من درون دروازه بودم باختيم و متاسفانه عده اي اندک بر عليه من شعار دادند من نمي دانم چه هدفي داشتند و چرا اين کار را کردند هيچ وقت هم نفهميدم اما بايد به آنها بگويم که من توکلم هميشه به خداست و تلاش مي کنم و به موفقيت هم مي رسم اما اين را بدانند که هيچ کس اندازه من و فرزاد و سرمربي تيم که اعتبارش است و برخي از بازيکنان بومي و مديريت تيم که خودش بومي است دلشان براي تيم نمي سوزد و ما هستيم که براي مس هميشه مي جنگيم و آرزوي موفقيت اين تيم را داريم.

مظلومي؟

او کارش را بلد است ومن در حدي نيستم که بخواهم در مورد آقاي مظلومي حرف بزنم ايشان براي موفقيت به اين تيم آمده است و تمام تلاشش را براي موفقيت تيم مس انجام مي دهد.

در گيري با مدافع خارجي تيمت؟

آن يک اتفاق بود که ديگر تکرار نمي شود،فقط مي توانم بگويم که يک سوءتفاهم بود که تمام شد اما انصافاً کميته انضباطي محروميت سنگيني براي من در نظر گرفت اما خب خدا را شکر مي کنم که هرچه بود تمام شد البته خيلي به من سخت گذشت اما براي من تجربه خوبي شد و آن شناختن دوست و دشمنم بود.

درخشش در بازي با ذوب آهن؟

خب من چند هفته دور بودم به خاطر محروميت و خيلي در اين مدت عذ اب کشيدم شب و روز تمرين مي کردم تا بتوانم از يک فرصت خوب استفاده کنم و الان خوشحالم که از فرصتي که آقاي مظلومي به من داد استفاده کردم و جواب اعتماد ايشان را دادم خوشحالم که دوباره بهع ترکيب تيم برگشتم و براي موفقيت مس سرم را مي دهم در بازي با ذوب من فقط تلاش کردم که خوب باشم و خدا هم کمک کرد.بعد از بازي آقاي مظلومي از من تشکر کرد که اين براي من خيلي ارزشمند بود و از اين بابت خوشحالم.

جدايي از مس؟

من هيچوقت به اين موضوع فکر نکردم مس خانه من است وهميشه اينجا راحت بوده ام،خدا را شاهد مي گيرم در نيم فصل از دو تيم پيشنهاد داشتم با شرايط خوب اما اينجا ماندم تا وظيفه ام را در قبال تيمم انجام بدهم در اين شرايط نبايد مس را تنها مي گذاشتم.

رابطه خوبت با کاپيتان تيم؟

فرزاد حسين خاني فقط همبازي و کاپيتان من نيست او براي من مثل برادر بزرگتر من است و هميشه از راهنمايي هاي او استفاده کرده ام.فرزاد براي مس مثل توتي براي رم است و مس و مردم کرمان بايد قدر او را بدانند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها