کد خبر: ۱۹۱۴۳۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۰۱ دی ۱۳۹۲
هافبک ايتاليايي پاري‌سن‌ژرمن اعلام کرد در آستانه تمديد قراردادش با قهرمان لوشامپيونه قرار دارد.
تيم فوتبال پاري‌سن‌ژرمن در آستانه توافق با تياگو موتا، هافبک ايتاليايي‌اش قرار دارد و به زودي اين اتفاق خواهد افتاد تا به شايعه جدايي وي از اين تيم فرانسوي خاتمه داده شود.

به گزارش تسنيم، اين مدافع مياني که در برزيل متولد شده از زماني‌که در ژانويه 2012 در ازاي 11.5 ميليون يورو از اينتر به پاري‌سن‌ژرمن ملحق شد تا کنون 57 بازي براي اين تيم انجام داده و 6 گل هم به ثمر رسانده است. در هفته‌هاي اخير شايعاتي در خصوص پيوستن او به يوونتوس مطرح شده ولي خود اين بازيکن شايعات موجودرا تکذيب کرد.

موتا به روزنامه فرانسوي «اکيپ» گفت: تمديد قراردادم با پاري‌سن‌ژرمن به زودي انجام خواهد شد. با باشگاه مذاکراتي داشته‌ام و تنها توافق در موارد جزيي باقي مانده است ولي در کل دليلي نمي‌بينم که نتوانيم به همکاري با يکديگر ادامه دهيم.

هافبک برزيلي‌الاصل ميليونرهاي پاريس که 18 بازي ملي با تيم ايتاليا در کارنامه‌اش دارد در خصوص سبک بازي‌اش اظهار داشت: از نظر سبک بازي خودم را کاملا ايتاليايي مي‌دانم. حضور در جمع آتزوري فرصتي غيرمنتظره بود ولي اگر به اين جايگاه رسيده‌ام روي شايستگي‌هايم بوده است.

هافبک 31 ساله ميليونرهاي پاريس در خصوص بارسلونا که پيشتر در آن عضويت داشته هم عنوان کرد: بارسلونا تيم فوق‌العاده‌اي است. آنها به من پيشنهاد تمديد قرارداد بلندمدتي دادند و به رشد فوتبالي من کمک کردند. وقتي در کشوري بيگانه تنها هستيد، همه چيز تغيير مي‌کند. من در نوکمپ کمتر صحبت مي‌کردم و بيشتر گوش مي‌دادم و در اين تيم چيزهاي زيادي آموختم.

موتا در پايان خاطرنشان کرد: در برزيل من با شماره 10 بازي و در پست مهاجم گلزني مي‌کردم ولي در بارسا چگونه دفاع کردن را هم ياد گرفتم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها