کد خبر: ۱۹۲۲۵۳
زمان انتشار: ۲۳:۲۹     ۰۴ دی ۱۳۹۲
آرمان شهدادنژاد دروازه‌بان مس در بازگشت به ترکيب نارنجي‌پوشان کرماني در دو بازي متوالي مقابل ذوب آهن و تراکتورسازي درخشش نسبتا خوبي داشته است.

او ديروز بعد از 90 دقيقه مقاومت مقابل مهاجمان تراکتورسازي در نهايت مغلوب ضربه سرکش علي کريمي شد. شهدادنژاد به سايت گل مي‌گويد:« حواس همه ما به داور بود و منتظر بوديم سوت پايان به صدا در بيايد. اما يکهو توپ بلندي روي دروازه ما آمد و يکي آن جلو سر را ساباند و توپ به علي کريمي رسيد و او هم کار را تمام کرد. به نظر من فقط علي کريمي مي‌توانست آن ضربه را آنطور سرضرب و محکم بزند و البته شک دارم که هيچ گلري در ايران و حتي دنيا مي‌توانست اين ضربه را مهار کند. به نظر من حتي بوفون هم نمي‌توانست اين توپ را بگيرد.»

شهدادنژاد در مورد علي کريمي مي‌گويد:« کريمي واقعا براي خودش يک تيم است و فکر مي‌کنم بهترين بازيکن ليگ است. اگر به اين موضوع شک داريد صحنه گلش به مس کرمان را نگاه کنيد و ببينيد که با چه مهارتي نواخته شد.»

از شهدادنژاد درباره شرايط مس سوال مي‌کنيم و او مي‌گويد:« با بازي ديروز به نظرم ما نشان داديم که تيمي در حد رتبه‌هاي بالاي جدول هستيم. خدا را شکر آقاي مظلومي تيم را تکان داده و ما قطعا در ليگ برتر خواهيم ماند. البته کاش بازي ديروز را برده بوديم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها