يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۹۲۴۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۰۵ دی ۱۳۹۲
پرسپولیس پس از بازگشت به تهران فیلمی هشتاد دقیقه ای را درون یک سی دی ریخت و به کمیته انضباطی ارسال کرد.

به گزارش 598 به نقل از گل، پس از گلزنی محمدرضا خلعتبری در دقیقه ده بازی با ملوان بود که شعارهای تند هواداران تیم میزبان شروع شد. در ابتدا این شعارها به صورت ناهماهنگ و از جاهای مختلف ورزشگاه شنیده می شد اما هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک تر می شدیم شعارها رنگ و بوی رکیک تری به خود می گرفت.

 

علی دایی یکی از افرادی بود که در انزلی عده ای از تماشاگران حسابی از خجالتش در آمدند. باشگاه پرسپولیس که پیش بینی این حوادث را می کرد به یکی از عکاسان خود سپرده بود تا از تمامی این حوادث فیلمبرداری کند.

 

علاوه بر این عکاس، یکی دیگر از مسئولان باشگاه که امور رسانه ای آنها را به عهده دارد با دوربینی دیگر تمامی اتفاقات را ضبط کردند.

 

آنها پس از بازگشت به تهران فیلمی هشتاد دقیقه ای را درون یک سی دی ریختند و روز گذشته به کمیته انضباطی ارسال کردند. یکی از مسئولان باشگاه در این مورد اعلام کرد به قدری فحش ها واضح در فیلم مشخص است که کمیته انضباطی با دیدن یک دقیقه فیلم می تواند به عمق فاجعه پی ببرد.

 

اگر چه قرار شده در لیگ آتی دیگر قانون کسر امتیاز از کمیته انضباطی گرفته شود اما اگر قرار به اجرای این قانون به صورت کامل در لیگ امسال باشد قطعا ملوان اولین تیمی است که دو امتیاز را به خاطر هوادارانش از دست می دهد.

 

آنها یک بار در نیم فصل اول یک امتیاز جریمه شدند اما حوادث بازی با پرسپولیس نشان داد که این جریمه کوچکترین تاثیری در متنبه کردن تماشاگران ندارد.

 

حالا باید دید اسماعیل حسن زاده پس از دیدن فیلم فحاشی و همچنین گزارش ناظر مسابقه چه حکمی را صادر می کند. اگر کسر امتیاز هم پیاده نشود قطعا جریمه مالی و انجام یک بازی بدون تماشاگر مشمول ملوان خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها