کد خبر: ۱۹۳۳۹۱
زمان انتشار: ۲۲:۵۲     ۰۸ دی ۱۳۹۲
توپچي‌هاي لندن در ديداري خارج از خانه از سد نيوکاسل گذشتند و صدرنشين جدول رده بندي ليگ برتر شدند.
در ادامه هفته نوزدهم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر انگليس عصر امروز (يکشنبه) 2 ديدار برگزار شد که به برتري تيم‌هاي آرسنال و اورتون انجاميد.

به گزارش تسنيم،در يکي از اين بازي‌ها نيوکاسل در ورزشگاه سنت‌جيمز پارک پذيراي آرسنال بود. شاگردان آرسن ونگر که مي‌توانستند با يک برد مجدداً به صدر جدول ليگ برتر بازگردند موفق شدند با نتيجه يک بر صفر بر ميزبان خود غلبه کرده و با 42 امتياز بازگشتي دوباره به صدر جدول داشته باشند.

در ديداري که آرسنال مسعوت اوزيل، هافبک آلماني‎اش را به دليل مصدوميت در اختيار نداشت تنها گل بازي را الوير ژيرو، مهاجم فرانسوي توپچي‌هاي لندن در دقيقه 65 به ثمر رساند. نيوکاسل 33 امتيازي هم با توجه به نتيجه رقم‌خورده به مکان هفتم جدول 20 تيمي اين رقابت‌ها سقوط کرد.

امروز همچنين اورتون موفق شد در ديداري خانگي 2 بر يک از سد ميهمان خود، ساوتهمپتون بگذرد. براي آبي‌پوشان مرسي‌سايد سيموس کولمن (9) و روملو لوکاکو (74) گلزني کردند و تنها گل ساوتهمپتون را هم گستون راميرز در دقيقه 71 به ثمر رساند.

اورتون با اين برد 37 امتيازي شد و موقتاً به رده چهارم جدول ليگ برتر صعود کرد. ساوتهمپتون هم با شکست مقابل اورتون 27 امتيازي شد و در مکان نهم جدول اين رقابت‌ها ايستاد.

پرونده هفته نوزدهم ليگ جزيره ساعت 19:30 امشب با انجام 2 ديدار بسته مي‌شود. در مهم‌ترين ديدار هفته تيم فوتبال چلسي در ورزشگاه استمفوردبريج پذيراي ليورپول است و در بازي همزمان تاتنهام در ورزشگاه خانگي خود، وايت‌هارت لين به مصاف استوک‌سيتي مي‌رود.

در حال حاضر آرسنال با 42 امتياز صدرنشين ليگ برتر است و تيم‌هاي منچسترسيتي و چلسي هم به ترتيب با 41 و 37 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها