کد خبر: ۱۹۳۵۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۹ دی ۱۳۹۲
سرمربي ليورپول از عمکرد شاگردانش در بازي برابر چلسي راضي است. او مي‌گويد اشتباهات داوري اين ديدار در رقم خوردن نتيجه سهم داشت و داور مي توانست براي تيمش يک ضربه پنالتي بگيرد اما به راحتي از آن گذشت

ليورپول در حساس ترين بازي هفته نوزدهم ليگ جزيره با نتيجه دو بر يک برابر چلسي تن به شکست داد تا با 36 امتياز به رده پنجم جدول رده‌بندي سقوط کند و فاصله‌اش با آرسنال صدرنشين به 6 امتياز افزايش يابد.

قرمز پوشان آنفيلد در حالي برابر چلسي شکست خوردند که نخستين گل بازي را در دقيقه 3 توسط مارتين اسکرتل به ثمر رساندند. اين دومين شکست پياپي شاگردان راجرز به شمار‌ مي‌آيد تا با توجه به فشردگي جدول رده‌بندي از صدرنشيني به رده پنجم جدول رده‌بندي سقوط کنند.

هر چند فاصله ليورپول با صدر جدول رده‌بندي به شش امتياز افزايش يافته است اما راجرز همچنان معتقد است که تيمش يکي از شانس هاي اصلي قهرماني در فصل جاري است. او پس از پايان بازي گفت: ليورپول در دو بازي اخير برابر منچستر سيتي و چلسي تلاش بسياري داشت و عملکرد خوبي از خود نشان داد. متأسفانه ما در حساس‌ترين زمان ممکن به مصاف دو تيم از بهترين تيم‌هاي حال حاضر فوتبال انگيس رفتيم و بدتر از آن چند بازيکن اصلي خود را به خاطر آسيب ديدگي در اختيار نداشتيم با اين حال در هر دو بازي بسيار خوب ظاهر شديم و شايسته نتايج بهتري بوديم.

راجرز درباره اين سوال که چه احساسي داريد وقتي مي بينيد ليورپول تنها در چند روز از صدرنشيني به مکان پنجم جدول رده بندي سقوط مي کند اينگونه پاسخ داد: طبيعتا احساس نااميدي تلخي دارم. تمام آنچه که در شرايط کنوني به آن فکر مي کنم بازگشت هر چه سريعتر بازيکنان آسيب ديده به تيم است. بعد از آن خواهيم ديد که چه اتفاقاتي خواهد افتاد.

راجرز به عملکرد داوري در ديدار تيمش برابر چلسي معترض است و بر اين باور است که هاوارد وب بايد براي تيمش يک پنالتي مي گرفت. او گفت: بدون شک هاوارد وب يکي از بهترين داوران جهان است اما او خطاي واضح ساموئل اتوئو بر روي هاندرسون را نديد. داور بايد براي ما يک ضربه پنالتي مي گرفت که در اين حالت نتيجه بازي تغيير مي کرد. نمي خواهم درباره رفتار داوران با لوئيس سوآرس سخن بگويم چرا که او همواره مدافعان حريف را اذيت مي کند و گل‌هاي زيادي به ثمر مي‌رساند. در کل از عملکرد شاگردانم راضي هستم و به خوبي مي‌دانم که مورينيو هم به دفاع از شاگردانش مي‌پردازد و اين حق طبيعي او است.

سرمربي موفق ليورپول در پايان سخنان خود گفت: متاسفانه نتوانستيم در ماه دسامبر امتيازات لازم را جمع‌ آوري کنيم و صدر جدول رده‌بندي را از دست داديم. همه ديدند که چگونه صدر جدول را از دست داديم و تنها در چند روز به رده پنجم سقوط کرديم. اين اتفاقات ممکن است براي هر تيمي رخ دهد به همين خاطر بر اين باورم که رقابت براي عنوان قهرماني تا هفته آخر ادامه خواهد يافت. ليورپول هنوز جزو مدعيان عنوان قهرماني است و نبايد نام اين تيم را از ليست مدعيان حذف کرد.

ليورپول هفته قبل همه در حالي برابر منچستر سيتي در ورزشگاه الإتحاد تن به شکست دو بر يک داد که بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشت و اصلا مستحق شکست نبود. شاگردان برندان راجرز در هفته بيستم ليگ جزيره بايد چهارشنبه در آنفيلد از هال‌ستي پذيرايي کند. آنها براي جبران دو شکست قبلي خود چاره‌اي جز پيروزي در اين ديدار ندارند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها