کد خبر: ۱۹۴۱۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۱ دی ۱۳۹۲
اريک آبيدال ستاره سابق بارسلونا که در حال حاضر در موناکو توپ مي‌زند به بررسي لحظات سختي که در طول سال 2013 سپري کرده پرداخت و يادآوري کرد که با محبت هايي که دريافت کرده، تلاش بيشتري براي بهبود بيماري‌اش داشته است.
آبيدال در صحبت هايي گفت:« بيماري اي که با آن دست و پنجه نرم کردم تصادفي نبود. من معتقدم که خدا چالش هايي پيش رويت قرار مي دهد.»

او در گفتگو با برنامه «از انسان تا قهرمان» سي ان ان ايده هايش را مطرح کرد و يادآوري کرد که مبارزه اش عليه سرطان به او کمک کرده تا ديدگاه متفاوتي به زندگي داشته باشد:« همه ما در کره زمين ماموريتي داريم و ماموريت من کمک کردن به انسانهاست.» بازيکن سابق بارسا ادامه داد:« بازگشت به روزهاي شيرين زنندگي سخت بود ولي ورزش به من اجازه داد تا قدرت رواني لازم براي مبارزه کردن را داشته باشم. درطول اين مدت از محبت هم تيمي هايم، بازيکنان حريف و هواداران در سخت ترين لحظات بهره مند بودم. ياد همه هستم. بدون شک اين حمايت ها به من کمک کرد و به من نشان داد که در کاتالونيا و بارسلونا محبوبم. اينها به من انگيزه داد تا به مردم بگويم که با وجودي که بيمار هستم ولي دست از تلاش نمي کشم.»

يکي از شيرين ترين خاطراتي که در ذهن آبيدال مانده مربوط به فينال ليگ قهرمانان اروپا در ومبلي است. وقتي که پويول بازوبند کاپيتاني بارسا را دراختيار او گذاشت تا بتواند جام قهرماني اروپايي را بالاي سر ببرد:«لحظات ويژه اي بود. افراد زيادي نيستند که بتوانند قهرماني در اروپا را تجربه کنند و تعداد افرادي که اين جام را بالاي سر برده اند محدود است. اين افتخار بزرگي براي من بود و از هم تيمي هايم به خاطر اينکه اين فرصت را در اختيارم گذاشتند ممنونم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها