کد خبر: ۱۹۴۴۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۴ دی ۱۳۹۲
ستاره آرژانتيني بارسلونا از شرايط روحي و بدني خوب خود خبر داد.

ليونل مسي، مهاجم آرژانتيني بارسلونا پس از مدت‌ها آسيب ديدگي‌ سرانجام در تمرين آبي اناري‌ها حضور يافت. او از اين که به جمع هم تيمي‌هايش پيوسته است بسيار خوشحال است.

مسي در صفحه اجتماعي چيني خود نوشت: از اين که بار ديگر به جمع هم تيمي‌هايم پيوسته‌ام بسيار خوشحال هستم. من در شرايط بدني و روحي بسيار خوبي هستم. اميدوارم که بتوانم به تيمم کمک کنم.

مسي در تمرين روز جمعه بارسلونا بسيار آماده نشان داد و سه گل هم به ثمر رساند. 13 هزار هوادار بارسلونا براي حمايت از ستاره محبوب خود به تمرين اين تيم آمده بودند. بارسلونا در هفته‌ هجدهم رقابت‌هاي ليگا يکشنبه در نوکمپ از الچه پذيرايي مي‌کند. قرار است مسي در اين ديدار براي دقايقي در ترکيب تيمش قرار گيرد.

مسي 26 ساله در دهم نوامبر سال گذشته در ديدار برابر رئال بتيس آسيب ديد و تا الان نتوانسته است که در ترکيب آبي اناري‌ها به ميدان برود. او به همراه فرانک ريبري و کريستيانو رونالدو سه نامزد نهايي کسب " توپ طلا" در سال 2013 هستند.

سال 2013 براي مسي خوش يمن نبود. او در ماه‌هاي اخير اين سال سه بار مصدوم شد و اين مساله باعث شده است تا شانس او براي کسب "توپ طلا" کاهش يابد.

بارسلونا در جدول رده‌بندي رقابت‌هاي ليگا با 46 امتياز صدرنشين است. آتلتيکو مادريد با همين تعداد امتياز در جايگاه دوم است. رئال مادريد هم با 41 امتياز در جايگاه سوم قرار دارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها