کد خبر: ۱۹۴۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
رئيس صندوق رفاه وزارت علوم گفت: دانشگاه‌ها موظفند حداكثر 20 درصد قيمت غذا را از دانشجويان دريافت كنند.

به گزارش 598 كيوان مراديان رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس با بيان اينكه مبناي تعيين قيمت‌هاي جديد ژتون‌هاي غذاي دانشجويي در دانشگاه‌ها و اجاره بهاي جديد خوابگاه‌هاي دانشجويي كاملاً كارشناسي است، پس از مشورت با تشكل‌هاي دانشجويي و بيان دغدغه‌هاي دانشجويان و سلسله نشست‌هاي دقيق و كارشناسي، با توجه به سياست‌هاي كلي نظام، بودجه سال جاري و برنامه توسعه پنجم در جهت كمك به مديريت دانشگاه‌ها به منظور توسعه علم و پژوهش در دانشگاه تصميم بر اين شد كه تغييراتي در تسهيلات ارائه شده به دانشجويان صورت گيرد.

وي گفت: مديران دست اندركار تسهيلات رفاهي دانشجويان به دنبال افزايش رضايتمندي، ارتقاء كيفيت خدمات ارائه شده به دانشجويان هستند.

مراديان اظهار داشت: دانشگاه‌ها موظفند حداكثر 20 درصد قيمت غذا را از دانشجو دريافت كنند و در مجموع غذاي دانشجويي با قيمتي كمتر از اين ميزان به دانشجويان ارائه خواهد شد.

وي از شناور بودن قيمت غذا به عنوان يكي از وظايف صندوق رفاه در دانشگاه‌ها خبر داد و افزود: دانشجو بايد قدرت انتخاب غذا داشته باشد و اختلاف قيمت غذاي با كيفيت با غذاي ارزان نهايت 200 تومان خواهد بود و اين درحالي است كه دانشجويان مي‌توانند 100 درصد اين مبلغ را به صورت تسهيلات دريافت كنند.

رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم در انتها به قيمت جديد خوابگاه‌ها نيز اشاره كرد و گفت: با اجماع علمي تخصصي كه صورت گرفت قرار بر اين شد، دانشجوياني كه مبلغ اجاره بها را نقدي پرداخت كنند مبلغ پرداختي آنها بر مبناي قيمت سال گذشته محاسبه شود تا در ازاي آن بتوان وام وديعه مسكن به دانشجوياني كه نمي‌توانند از خوابگاه استفاده كنند، ارائه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها