کد خبر: ۱۹۵۲۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۶ دی ۱۳۹۲
یاوری:
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: ناداوری‌هایی که علیه تیم ما رخ می‌دهد ظلم واقعی است.
محمود یاوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اعتراض مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی به عملکرد داوران در هفته‌های اخیر اظهار داشت: گلایه چه فایده‌ای دارد و به کجا می‌رسد؟ در 5 بازی اخیر 5-6 مورد بوده که به ضرر تیم ما سوت زده شده است. واقعا دیگر طاقت این ناداوری‌ها را نداریم. بازی با سپاهان، استقلال، نفت، ملوان و تراکتورسازی قضاوت داوران مورد داشته است.

وی ادامه داد: در دیدار مقابل تراکتورسازی در نیمه اول پنالتی مشکوک برای ما نگرفتند و یک گل هم به ثمر رساندیم که داور مردود اعلام کرد مثل اینکه داور اصلا آمادگی نداشت سوتی برای به ثمر رسیدن گل بزند. تعجب می‌کنم که فروغی کمک‌داور چگونه آن صحنه را آفساید ندید که پس از آن حمید جوکار مجبور شد خطایی انجام دهد و از زمین بازی اخراج شود.

سرمربی فجرسپاسی تاکید کرد: اگر نمی‌خواهند فجرسپاسی در لیگ برتر بازی کند بهتر است که اعلام کنند تا تیم هم دو سه میلیارد هزینه بی‌مورد انجام ندهند. مسئولان باشگاه واقعا در تکاپو هستند تا مسائل مالی را برطرف کنند. این رفتارها به معنای واقعی ظلم است. مگر تراکتورسازی برای سپاه نیست چرا برای این تیم 20 میلیارد هزینه می‌کنند اما برای فجرسپاسی هم که متعلق به سپاه است فقط دو سه میلیارد هزینه می‌کنند؟ چرا کسی به داد فوتبال شیراز نمی‌رسد؟ مشکلاتمان را به چه کسی باید بگوییم. فجرسپاسی سمبل فوتبال فارس است. برق را که نابود کردند اجازه ندهند فجرسپاسی نابود شود جوانان شیراز حق دارند که ورزش کنند.

یاوری در مورد اینکه علت اشتباهات داوران و همچنین اعتراض مربیان به نحوه قضاوت آنها چیست، عنوان کرد: این اشتباهات به این دلیل است که بیش از اندازه به جوانان بها داده می‌شود. فکر می‌کنم برای ما به دنبال داوری می‌گردند که کمترین قضاوت را در لیگ انجام داده است. چرا برای ما داورانی چون تورج حق‌وردی، فغانی، ترکی، مظفری‌زاده، صالحی که همشهری ماست و البته گاهی چوب همشهری خود هم خورده‌ایم انتخاب نمی‌کنند ما که موش آزمایشگاهی نیستیم. به قول فردوسی‌پور می‌خواهم سرم را به دیوار بزنم. آخر این همه اشتباه چه علتی دارد.

سرمربی فجرسپاسی با اشاره به عذرخواهی دبیرکل فدراسیون فوتبال از صبا به علت اشتباهات داوری تاکید کرد: حاج محمد آقا شما باید از فجرسپاسی عذرخواهی کنید. کجای کارید؟ ما 11 سرباز داریم که با جان و دل خود می‌جنگند. اگر صدام ملعون زنده بود مطمئن باشید همین افراد را به جنگ با او می‌فرستادم و او را نابود هم می‌کردند. اینجا پادگان نیست اما بازیکنانمان هرکاری که بگوییم انجام می‌دهند. چرا باید مسئولان فدراسیون چنین رفتاری داشته باشند و کمیته داوران سر خود را پایین بیندازد.

یاوری در مورد اینکه آیا فجرسپاسی در لیگ برتر باقی خواهد ماند گفت: مطمئن باشید اگر مسائل بیرونی در فجرسپاسی اتفاق نیفتد این تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند مگر اینکه مسائل خارجی به تیم تحمیل شود از جمله همین مسائل داوری و یا تفاوت‌هایی که بین زمان برگزاری برخی تیم‌ها قائل می‌شوند چرا باید گسترش فولاد پس از بازی با استقلال 7 روز استراحت کند اما ما 4 روز استراحت کنیم در حالی که نه سپاهان بازی داشت و نه فولاد. نمی‌دانم چه کسی برنامه‌ریزی می‌کند؟ از کجا بگوییم؟ شما بروید بررسی کنید و ببینید علت این موضوع چه بوده است. زمانی که مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد خودش می‌گوید قرار بوده این فصل به لیگ برتر صعود کنند من دیگر حرفی نمی‌زنم. تو خواه پند بگیر خواه ملال.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها