کد خبر: ۱۹۵۴۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۷ دی ۱۳۹۲
مهاجم سایپا و تیم ملی امید گفت: « فكر مي‌كنم 15 ثانيه‌اي گل زدم. دوستانم مي‌گفتند سريع‌ترين گل فصل را به ثمر رسانده ام.»

به گزارش 598 به نقل از ایران ورزشی، گل زدن در ابتداي بازي حس و حال خوبي دارد. به خصوص اينكه تنها 17 ثانيه از زمان بازي گذشته باشد و يك مهاجم بتواند دروازه حريف را باز كند. كاوه رضايي در كرمان اين اتفاق را تجربه كرد. البته با اتكا به هوش و موقعيت سنجي مناسبي كه داشت.

 

مهاجم سايپا به همين بهانه سوژه مصاحبه ما شد. مصاحبه‌اي كه ابتدا در مورد گل ثانيه 17 او بود و بعد رسيد به تيم زير 22 سال و آن اتفاق دقايق پاياني بازي مقابل كره جنوبي و شادی پس از گلش. شايعه پشت شايعه بود كه براي كاوه ساختند. از ناسزا به منصوريان تا بحث با او اما كاوه تمام اين شايعات را يكي يكي تكذيب كرد. با زبان ساده و ناراحتي خاصي كه در حرف‌هايش وجود داشت.

 

* مبارك است. ركورد زدي؟

- چه ركوردي؟

 

* سريع‌ترين گل ليگ. واقعا نمي‌داني؟

- مگر گل من را چند ثانيه ثبت كرده‌اند؟

 

* فكر مي‌كنم 17 ثانيه...

- البته خودم فكر مي‌كنم 15 ثانيه‌اي گل زدم اما از زمان دقيقش خبر ندارم. دوستانم هم مي‌گفتند سريع‌ترين گل فصل را به ثمر رسانده ام.

 

* چطور شد در ثانيه حالا 15 يا 17 گل زدي؟ اصلا تمركز داشتي براي گل زدن؟

- ما طبق تاكتيكي كه داريم از همان ابتداي بازي هجومي ظاهر مي‌شويم تا به حريف شوك بدهيم و دروازه‌اش را باز كنيم. اين بازي هم چنين تاكتيكي داشتيم. مي‌خواستيم وقتي گل بزنيم كه حريف تمركز نداشته باشد. خوشبختانه به خواسته خود رسيديم اما حيف كه در نهايت بازي به تساوي كشيده شد.

 

* فكر مي‌كردي اينقدر زود گل بزني؟

- گفتم كه ما هميشه ابتداي بازي برنامه داريم و اين بازي هم همينطور. البته هميشه براي دقايق 10، 15 يا 20 اما اين بار همان دقيقه يك گل زديم اما واقعا ناراحتم كه چرا نتوانستيم با 3 امتياز از كرمان برگرديم.

 

* رابطه ات با فيرات چطور است؟ راست مي‌گويند او با همه بچه‌ها بيشتر رفيق است تا يك سرمربي؟

- دقيقا. فيرات يك مربي فوق‌العاده است كه با همه بچه‌ها رفاقت مي‌كند. به همه بازيكنان كمك كرده و بچه‌ها هم در زمين سعي مي‌كنند هر چه دارند بگذارند تا تيم با فيرات نتيجه بگيرد.

 

* اين چندمين گل فصلت بود؟

- چهارمين گلم.

 

* با توجه به اينكه تو در پست اصلي ات يعني مهاجم هدف بازي نمي‌كني اين چهار گل هم مي‌تواند آمار قابل قبولي باشد....

- خب به هر حال نظر سرمربي است كه در كدام پست از من بازي بگيرد. مهاجم نوك هستم اما در چند پست مي‌توانم بازي كنم. امسال هم در كناره‌ها، سانترفوروارد و البته پشت تك مهاجم به ميدان رفته‌ام اما تلاش مي‌كنم تعداد گل‌هايم را بيشتر كنم تا بازي‌ام بيشتر به چشم بيايد.

 

* به نظر كه نمي‌تواني...

- چرا؟

 

* چون هفته بعد بايد با تيم زير 22 سال به عمان بروي. تيمي كه بازيكنان باتجربه‌اش را از دست داده و حالا تو يكي از بزرگترهاي تيم هستي...

- واقعا حيف شد كه تيم ما با تمام قوا نمي‌تواند به عمان برود. ما با تيم كامل مي‌توانستيم در اين مسابقات كه اولين دوره‌اش هم برگزار مي‌شود قهرمان شويم. البته فدراسيون و تيم‌هاي باشگاهي مي‌توانستند تعامل كنند اما حيف كه نشد. اگر تعامل مي‌شد نه تيم به هم مي‌ريخت و نه آقاي منصوريان كه خيلي براي تيم زحمت كشيده بود مي‌رفت.

 

* به نظرت اميدي هست به اين تيم. البته اين را هم نبايد ناديده بگيريم كه افاضلي يك مربي خوب است كه مدير فني تيم شما هم بوده.

- آقاي افاضلي هم مربي خوبي است و به نظرم اميد براي ما مانده تا در اين مسابقات نتيجه بگيريم. درست است كه تيم ضعيفتر شده اما استخوانبندي حفظ شده و مي‌توان اميدوار بود.

 

* يادت نرود كه در گروه مرگ قرار داريد...

- يادم نمي‌رود. مي‌دانم كه استراليا و ژاپن از بهترين تيم‌هاي آسيا هستند. كويت را هم نبايد دست كم بگيريم. اگر از گروه‌مان صعود كنيم شك ندارم كه حتي قهرمان مي‌شويم چون در پلي‌آف مي‌توانيم تيمي از گروه مقابل را شكست بدهيم.

 

* در كيش و بازي ايران- كره كه گل زدي حركات عجيبي انجام دادي. واقعا داشتي به منصوريان ناسزا مي‌گفتي؟

- ناسزا؟ مگر چه اتفاقي افتاده بود كه ناسزا بگويم؟

 

* يكي از دلايلش اينكه فيكس بازي نكردي و به عنوان بازيكن تعويضي وارد زمين شدي و اين تصميم، تصميم منصوريان بود...

- آقاي منصوريان مثل فيرات با بچه‌ها رفاقت كرده و قلبا دوستش دارم. متاسفانه عده‌اي در چند روز گذشته از آب گل آلود ماهي گرفتند و مي‌خواستند تيم را به حاشيه ببرند كه موفق هم شدند.

 

* يعني اصلا به منصوريان توهين نكردي؟

- واقعا خنده‌ام مي‌گيرد از شايعاتي كه درست شده. من تا امروز هميشه با لفظ آقاي منصوريان، ايشان را صدا كرده‌ام و حتي به خودم اجازه نداده‌ام بگويم علي آقا. آن وقت بيايم ناسزا بگويم و بي‌احترامي كنم؟ آن هم به سرمربي خودم و مردي كه خيلي برايم زحمت كشيده؟اصلا نمي‌توانم فكر كنم روي اين موضوع، چه برسد به انجام آن.

 

* پس چرا اينقدر عصباني بودي؟

- وقتي يكي از بازيكنان كره به زمين آمد در يك صحنه اتفاقات بدي در هجده قدم حريف افتاد. خطاهايي شد و درگيري‌هايي پيش آمد كه طبيعي بود. بعد از گل دوم كره كل كلي با او داشتم اما او در جواب حركاتي انجام داد كه عصبي شدم. واقعا كار او بي‌ادبي بود و توهين. به همين خاطر نتوانستم جلوي خودم را بگيرم و بعد از گل آن حركات را فقط در جواب او انجام دادم.

 

* اما نگاهت به نيمكت تيم ايران بود...

- داشتم لباسم را درمي‌آوردم تا بروم سمت نيمكت ايران و با آقاي منصوريان شادي كنم چون نيمكت دو تيم نزديك هم بود اين اشتباه براي همين به وجود آمد. باز هم مي‌گويم كوچك‌ترين بي احترامي به آقاي منصوريان انجام ندادم و اينها همه شايعاتي بودند كه يك عده ساختند تا جو تيم را به هم بريزند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها