أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۹۵۹۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۱۸ دی ۱۳۹۲

تارنمای مؤسسه کتاب 57 نوشت: خدا را شکر می کنم و از پیشگاه خدای بزرگ درخواست می کنم که بهترین صلوات و سلامش را بر محمد و آل محمد نثار کند. سپاس پروردگار را که بنده کوچکش را فراتر از تصورم، مشمول الطاف بیکرانش نمود تا بتوانم گامی کوچک درخصوص ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی بردارم و این اتفاق نمی افتاد اگر نبود، رهنمودهای معلم عاشقان کوی دوست، امام راتب نهضت خمینی؛ حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، نایب مهدیِ فاطمه

به فضل پروردگار، افتخارات دیگر نصیب موسسه کتاب 57 می شود تا بتواند در زمینه گسترش فرهنگ، همچون کتاب 57 گامی بی مانند بردارد. انشاء الله در آینده نه چندان دور، کارتون”مردی با آرزوهای بزرگ"، ویژه کودکان و نوجوانان ساخته می شود. داستان این کارتون، یک سوپر ‌قهرمان ایرانی را نشان می دهد که نماد فرهنگ ایرانی است. داستان این فیلم، تخیلی، شگفت‌انگیز و بسیار هیجانی است و به گونه ای روایت می شود که ذهن مخاطب را به خود مشغول می سازد.

آیا می خواهید نام شما در تاریخ ثبت شود؟

تجربیات تلخ و شیرین زندگی ما بدون تردید می تواند، درسی ارزشمند و پندی آموزنده باشد برای دیگران. اکنون شما روایت کنید و تاثیر بگذارید! اگر بتوانید یک صفجه خاطره بنوسید و برای موسسه کتاب 57 ارسال کنید، در قرعه کشی جوایز خاطره نویسی شرکت داده می شوید. همچنین در کتاب بزرگ خاطرات، خاطره ی شما با نام خوتان چاپ می شود. ما برای ادای دین به نسل های آینده، هیچ راه بهتری نمی توانیم پیدا کنیم جز اینکه تجربیات و خاطرات خود را با یکدیگر در میان گذاریم. همان طور که شما آموختید، دیگران نيز خواهند آموخت. 

30 دقيقه فکر کنيد، سپس فقط یک صفحه خاطره بنوسید، هر چه دوست دارید، فقط جالب و مهم باشد و بتواند نظر خواننده را جلب کند. يک صفحه خاطره از لحظات تلخ و شیرین زندگی خود برای موسسه کتاب 57 ارسال کنید تا در "کتاب بزرگ خاطرات" با نام خودتان چاپ شود. خاطراتی که شما روایت می کنید ماندگار می شود. علاقه مندان برای شرکت در طرح بزرگ خاطرات ماندگار می توانند خاطرات خود در خصوص موارد گوناگون برای موسسه کتاب 57 ارسال نمایند.

الف)‌ خاطرات از مقـام مـعظم رهـبری:

- خاطرای در مورد سفر مقام معظم رهبري به استان شما.

- خاطرای از دیدار عمومي با مقام معظم رهبري.

- خاطرای از نامه ای به مقام معظم رهبری.

- خاطره ای در خصوص درس ها یا نکات مهمی که از رهنمودهای حضرت آقا برداشت کرده و در زندگی شما موثر بوده است.

- خاطره ای از سخنان رهبر فرزانه انقلاب، که به شما احساس امید و یا احساس غروری داده است.

 ب) خاطرات از دوران دفاع مقدس:

کسانی که از زمان جنگ و بمباران شهرها خاطراتی دارند، از شهدا و رزمندگان خاطره ای دارند.

ج) خاطرات از زنـدگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی:

این خاطرات می تواند وقایع خاص زندگی شما مانند: ازدواج و طلاق، تولد فرزند، سفر زیارتی و سیاحتی، طنز، بدشانسی، زندان، اعتیاد، سود و ضرر و تجارت، نذر و نیاز، نماز، حجاب و بی حجابی، امید و ناامیدی، تقلب در امتحان و ... باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها