کد خبر: ۱۹۶۱۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۹ دی ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج از دستگیری اعضای 6 نفره باند سرقت موتورسیکلت و کشف 14 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، علی پرنگ پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی قلعه‌گنج در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت به شیوه مشابه، تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز و به سرنخ‌هایی دست یافتند.

وی با اشاره به پیگیری‌های شبانه‌روزی و تجسس‌های پلیس بیان کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدام اطلاعاتی به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی پنج مظنون اصلی پرونده و دستگیری آنها در عملیات ضربتی روز گذشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج بیان داشت: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهمان در ابتدا منکر هر گونه عمل خلاف قانون شدند، اما با مشاهده مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به 14 فقره سرقت موتورسیکلت، احشام و لوازم کشاورزی اعتراف کردند.

پرنگ با اشاره به ادامه اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی و شناسایی هم‌دست سارقان دستگیر شده، گفت: یک مالخر نیز در این ارتباط دستگیر و از مخفیگاه وی مقدار زیادی لوازم اوراق شده موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: پرونده به همراه اعضای شش نفره این باند سرقت به مرجع قضایی ارسال شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها