کد خبر: ۱۹۷۱۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۳ دی ۱۳۹۲
سرمربي رئال مادريد عملکرد شاگردانش در ديدار برابر اسپانيول رضايت بخش دانست. او مي گويد بايد «توپ طلا» به رونالدو برسد.

رئال مادريد در هفته‌ نوزدهم رقابت‌هاي ليگا کار سختي برابر اسپانيول داشت و تنها توانست با يک گل آن هم در دقيقه‌ 55 که پپه، مدافع اين تيم به ثمر رساند برابر حريف خود به پيروزي برسد.

کارلو آنچلوتي، سرمربي ايتاليايي رئال مادريد از پيروزي در اين بازي خارج از خانه راضي است. او پس از پايان بازي گفت: بازي خوبي بود. خوشحالم که توانستيم در اين ديدار به پيروزي برسيم. بازي را کند آغاز کرديم و در نيمه اول نتوانستيم بازي خوبي را به نمايش بگذاريم. در 10- 15 دقيقه‌ اول اذيت شديم و اين تيم حريف بود که دروازه‌ ما را تهديد کرد، اما بعد از آن بهتر شديم و توانستيم بر بازي مسلط شويم. رقابت در لاليگا تنگاتنگ است. طبيعي است که يک تيم با کسب 100 امتياز عنوان قهرماني را به دست آورد.

تک گل رئال مادريد را در ديدار برابر اسپانيول پپه، مدافع پرتغالي اين تيم به ثمر رساند. آنچلوتي به ستايش از وي پرداخت و گفت: پپه فصل بسيار خوبي را با رئال پشت سر مي‌گذارد. او در حال حاضر با تمرکز بالايي بازي مي‌کند و اشتباه‌هاي او بسيار کم شده است.

در ديدار قبلي رئال مادريد دي‌ماريا ، هافبک آرژانتيني بارسلونا پس از تعويض شدن حرکتي را انجام داد که تماشاگران مادريدي را خشمگين کرد. انتظار مي رفت که اين بازيکن در ديدار برابر اسپانيول در ترکيب کهکشاني‌ها قرار نگيرد، اما آنچلوتي او را بار ديگر در ترکيب اصلي تيمش قرار داد. سرمربي ايتاليايي رئال مادريد از عملکرد اين بازيکن راضي است. او گفت: دي ماريا در ديدار امشب برابر اسپانيول خوب ظاهر شد. او در بعضي از دقايق به کناره‌ها متمايل مي‌شد ، اما در کل از عملکرد او راضي هستم.

مراسم "توپ طلا" امشب (دوشنبه) در شهر زوريخ سوئيس برگزار مي‌شود. فرانک ريبري، کريستيانو رونالدو و ليونل مسي سه نامزد نهايي اين جايزه هستند. آنچلوتي ، سرمربي رئال مادريد معتقد است که اين جايزه بايد به رونالدو برسد. او گفت: همه مادريدي‌ها در سراسر دنيا انتظار دارند که توپ طلاي امسال به رونالدو برسد. رونالدو شايسته اين جايزه است و اميدواريم که او برنده نهايي باشد.

رئال مادريد با پيروزي برابر اسپانيول 47 امتيازي شد و در همان رده سوم جدول رده‌بندي قرار گرفت. با اين تفاوت که اختلاف اين تيم با دو تيم بارسلونا و آتلتيکو مادريد به سه امتياز کاهش يافت، چرا که اين دو تيم در حساس‌ترين بازي هفته‌ نوزدهم با تساوي بدون گل برابر هم متوقف شدند. نتيجه‌اي که براي کهکشاني‌ها ايده‌آل بود.

در جدول رده‌بندي بارسلونا با 50 امتياز صدرنشين است. آتلتيکو مادريد با همين تعداد امتياز و تفاضل گل کمتر در جايگاه دوم قرار دارد.

هفته‌ بيستم رقابت‌هاي ليگا جمعه با انجام يک ديدار آغاز مي‌شود که در آن مالاگا در ورزشگاه خانگي خود به مصاف والنسيا مي‌رود. بارسلونا صدرنشين جدول رده‌بندي يکشنبه در ورزشگاه خانگي لوانته به ميدان مي‌رود. رئال مادريد هم مهمان رئال بتيس است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها