کد خبر: ۱۹۷۱۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۳ دی ۱۳۹۲
سرمربي ميلان پس از شکست سنگين برابر ساسولو مي‌گويد ترسي از اخراج ندارد و هر تصميمي که مديران ميلان بگيرند را مي پذيرد.

 

ميلان در هفته‌ نوزدهم سري A متحمل شکست ديگري شد تا ماسيميليانو آلگري، سرمربي اين تيم در آستانه اخراج قرار گيرد.

سرمربي ميلان پس از شکست برابر تيم ساسولو گفت: شکست بسيار بدي را متحمل شديم، زيرا ما ابتدا توانستيم دو بر صفر از حريف خود جلو بيفتيم. وقتي اسکوربورد را در دقيقه‌ 13 ديدم که تيم ما دو بر صفر از حريف جلو بود، فکر مي‌کردم که بازي خيلي آساني را در پيش داريم، اما سه گل تقريبا يک شکل در نيمه نخست دريافت کرديم. ساسولو بازي خيلي خوبي را برابر ما به نمايش گذاشت. ما امشب اشتباه‌هاي خيلي زيادي داشتيم. خيلي کنجکاو هستم که يک بار ديگر اين بازي را ببينم. بازي خيلي عجيبي بود. اصلا انتظار چنين شکستي را نداشتم.

ميلان با شکست برابر ساسولو از 19 ديدار خود در اين فصل تنها 22 امتياز به دست آورده و موقتا در رده يازدهم جاي گرفته است.

سرمربي ميلان درباره عملکرد ضعيف اين تيم در اين فصل گفت: قطعا شرايط ما در جدول ترسناک است. بايد در ادامه بازي‌ها تمرکز بيشتري داشته باشيم تا بتوانيم از اين بحران خارج شويم. ما اين فصل امتيازات خيلي زيادي را به راحتي از دست داديم که باعث شده است چنين جايگاهي را در جدول داشته باشد. مشخص است که شرايطي که ما در جدول رده‌بندي داريم بنا به دلايلي در حد و اندازه‌هاي تيمي همچون ميلان نيست. اکنون بايد آستين‌هايمان را بالا بزنيم و سخت تلاش کنيم. اين تنها کاري است که بايد در حال حاضر انجام دهيم. ترسي بابت اخراج از ميلان ندارم و هر تصميمي که مديران ميلان بگيرند، را مي‌پذيرم. اين آنها هستند که درباره شرايط من در اين تيم تصميم خواهند گرفت. درست است که ما در سري A نتايج ضعيفي گرفتيم، اما تنها تيم ايتاليايي هستيم که در ليگ قهرمانان اروپا باقي مانده‌ايم و البته در کوپا ايتاليا نيز شانس قهرماني داريم.

باربارا برلوسکوني، رييس باشگاه ميلان پس از شکست سنگين اين تيم برابر ساسولو اعلام کرد که سرنوشت آلگري در ميلان پس از جلسه‌اي که روز دوشنبه (امروز‌) برگزار مي‌شود مشخص خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها