کد خبر: ۱۹۷۱۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۲۳ دی ۱۳۹۲

سرمربی یوونتوس به ستایش از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر کالیاری پرداخت و آنها را شایسته ستایش و تقدیر دانست. او گفت اجازه نخواهد داد مارکیزیو به منچستریونایتد برود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یوونتوس در هفته‌ نوزدهم رقابت‌های سری A کار راحتی برابر کالیاری داشت و موفق شد با نتیجه‌ چهار بر یک به پیروزی برسد تا جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کند.

آنتونیو کونته، سرمربی موفق یوونتوس پس از پایان بازی در گفت و گویی که با شبکه "اسکای اسپورت" داشت، گفت: یوونتوس یازده بازی پیاپی است که به پیروزی می‌رسد و این یک دستاورد تاریخی برای این تیم به شمار می‌آید. عملکرد ما خیره کننده بوده است. همه باید به افتخار بازیکنان یوونتوس دست بزنند و به ستایش از آنها بپردازند. فوتبال به سرعت در حال گذر است. ما باید قدر تک تک لحظات خود را بدانیم و لحظه‌ای دست از تلاش بر نداریم. زمانی برای لذت بردن و استراحت نیست بلکه باید با اقتدار به کار خود ادامه دهیم و لحظه‌ای غافل نشویم.

وی افزود: خوشبختانه یوونتوس در مسیری درست گام بر می‌دارد. به خوبی می‌دانیم که برخی از تیم‌ها وجود دارند که در انتظار لغزش یوونتوس هستند. ولی باید بگویم که ما آماده‌ایم که به تمام اهداف و آرزوهای خودمان برسیم. ما می‌خواهیم با اقتدار برابر حریفان خود ظاهر شویم. با این حال می‌دانیم که کار سختی پیش‌رو داریم و بازی برابر حریفان آسان نیست.

مارکیزیو در فصل جاری رقابت‌های سری A کمتر توانسته است در ترکیب اصلی یوونتوس به میدان رود، چرا که بیانکونری‌ها با مثلث آندره‌آ پیرلو، آرتورو ویدال و پل پوگبا عملکرد بسیار خوبی در میانه میدان دارند. نیمکت نشینی مارکیزیو باعث شده است تا خبرهایی درباره جدایی او و پیوستنش به منچستریونایتد به گوش برسد، حتی روزنامه‌ "دیلی میل" خبر داد که شیاطین سرخ حاضر هستند برای جذب هافبک ملی‌پوش یوونتوس 25 میلیون یورو پرداخت کنند، اما کونته تاکید کرد که اجازه نخواهد داد هافبک تیمش به یونایتد و یا تیم دیگری برود. او گفت: مارکیزیو بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌آید . باید از او به خاطر عملکرد خوبش قدردانی شود. او یک قهرمان حقیقی است. مارکیزیو در بیشتر بازی‌های این فصل نیمکت نشین بوده است، اما او هم همچون یک قهرمان بزرگ عمل می‌کند و یوونتوس در قلبش جای دارد. او در شرایط خوبی به سر می‌برد، چه بسا در روزهای آینده تغییراتی را در میانه میدان به وجود آورد. باید بگویم که به او اجازه این را نخواهیم داد تیم را ترک کند. حضور دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد در ورزشگاه من را نگران نمی‌کند. چه بسا او آمده باشد سبک بازی یوونتوس که با بازی تیمش متفاوت است نگاه کند.

یوونتوس با پیروزی که برابر کالیاری به دست آورد 52 امتیازی و به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه داد. رم با 44 و ناپولی با 42 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها