کد خبر: ۱۹۷۵۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۴ دی ۱۳۹۲
سرمربي تازه برکنار شده ميلان با وجود اخراج از نيمکت روسونري به نيکي از دوران حضورش در سن سيرو ياد کرد.

ماسيميليانو آلگري، سرمربي تازه اخراج شده ميلان که روز گذشته در پي شکست 4 بر 3 تيمش برابر ساسولو از کار برکنار شد، در اولين گفت‌وگوي خود با رسانه‌هاي ايتاليايي پس از خروج از کادر فني روسونري اظهار داشت: از مالکان باشگاه به خاطر 3 سال و نيمي که در کنار هم کار کرديم تشکر مي‌کنم. کار در ميلان براي من تجربه‌اي لذت‌بخش بود. مطمئناً کار در ميلان تجربه‌اي فوق‌العاده را در اختيار من قرار داده است، تجربه‌اي که با موفقيت‌هاي مهمي نيز همراه بود.

به گزارش تسنيم،آلگري در ماه ژوئن سال 2010 هدايت ميلان را بر عهده گرفت و در اولين فصل حضورش در اين تيم، اسکودتو را براي تيم پرافتخار شهر ميلان به ارمغان آورد. فصل‌هاي بعد اما براي آلگري به اندازه فصل اول حضورش در سن‌سيرو با موفقيت توام نبودند، به خصوص فصل گذشته و فصل جاري که ميان قرمزومشکي‌پوشان شهر ميلان با مدعياني همچون يوونتوس، رم و ناپولي فاصله زيادي ايجاد شد.

با اخراج آلگري زمزمه‌هايي مبني بر استخدام کلارنس سيدورف به عنوان سرمربي بعدي روسونري شنيده مي‌شود هرچند که او به شخصه حاضر به تاييد اين موضوع نشد. سيدورف در گفت‌وگو با راديو RTL‌ اظهار داشت: متاسفم اما در حال حاضر نمي‌‌توانم هيچ چيزي به شما بگويم.

نشريه گاتزتا دلواسپورت ادعا کرده که سيدورف پس‌فردا (پنج‌شنبه) به ميلان پروازي خواهد داشت تا هدايت روسونري بحران‌زده که جام حذفي ايتاليا تنها اميدش براي حضور در رقابت‌هاي اروپايي فصل آينده است را‌ برعهده بگيرد.

در همين حال مديرفني باشگاه بوتافوگو، گفته‌هاي مديربرنامه‌هاي سيدورف مبني بر آزاد بودن وي براي پيوستن به ميلان را تاييد کرد. سيدني لوريرو گفت: اگر سيدورف بخواهد حرفه مربيگري‌اش را آغاز کند، نياز به اجازه ما نخواهد داشت. او از همين حالا مي‌‌تواند اين کار را شروع کند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها