کد خبر: ۱۹۷۶۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۲۵ دی ۱۳۹۲
بازيکن 25 ساله بنفيکا به چلسي پيوست تا نخستين خريد زمستاني آبي پوشان لندن باشد.

 

نمانيا ماتيچ صربستاني، بنفيکا از توافق نهايي با چلسي تيم سابقش خبر داد.

اين بازيکن صربستاني در گفت و گويي که با شبکه "اسکاي اسپورت" داشت، گفت: با چلسي به توافق نهايي رسيده‌ام و تا ساعاتي ديگر براي پشت سر گذاشتن تست پزشکي اين باشگاه وارد لندن خواهم شد. از اين که به چلسي پيوسته‌ام خوشحال هستم. اميدوارم بتوانم در اين تيم بازي‌هاي خوبي را به نمايش بگذارم. من پيش از اين سابقه بازي در چلسي را داشته‌ام. اميدوارم اين بار بتوانم براي اين تيم بهتر کار کنم.

ماتيچ 25 ساله در مراسم دوشنبه شب فيفا در زوريخ حضور داشت.‌ گل او يکي از نامزدهاي جايزه پوشکاش بود. اما در نهايت اين جايزه به زلاتان ابراهيموويچ رسيد. هر چند باشگاه چلسي رقم قرارداد اين بازيکن صربستاني را اعلام نکرده است، اما شبکه "اسکاي اسپورت" اعلام کرد که رقم اين انتقال 21 ميليون پوند است.

چلسي در حساس‌ترين بازي هفته‌ بيست و دوم ليگ برتر انگليس يکشنبه شب در ورزشگاه استمفوردبريج از منچستريونايتد پذيرايي مي‌کند. قرار است که ماتيچ در اين ديدار براي چلسي به ميدان رود.

چلسي با هدايت ژوزه مورينيو فصل خوبي را پشت سر مي‌گذارد و با 46 امتياز در جايگاه سوم جدول رده‌بندي قرار دارد. آرسنال با 48 امتياز صدرنشين است و منچسترسيتي با 47 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها