أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۹۸۴۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۸ دی ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت ملی خبر داد؛
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه بازرسانی که از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌آیند، جاسوسان حرفه‌ای هستند، گفت: کارشناسان فنی سازمان انرژی اتمی ایران را در جلسات هسته‌ای ژنو راه نداده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جواد کریمی قدوسی صبح امروز در در مسجد صاحب‌الزمان مشهد با اشاره به اینکه بازرسانی که از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌آیند، جاسوسان حرفه‌ای هستند، اظهار داشت: یکی از مسئولان و مطلعان در ماجرای توافق هسته‌ای در جمعی گفته‌ که قرارداد را ما ننوشته‌ایم بلکه آمریکایی‌ها نوشتند و ما امضا کردیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از این اقدامات قرار است وارد گام نهایی و بلند مدت شویم، من در مجلس از عراقچی پرسیدم که این بلند مدت یعنی چه مدت زمان، که جواب داد؛ مدت زمان این دوره 20 سال است که طی آن باید همه چیز آزمایشی و تحت نظارت بوده و همه سایت‌ها نیز برای بازرسی باز باشد.

به گفته کریمی قدوسی، آمریکا نتوانست چین و روسیه را پای کار ضدیت با ایران در برنامه هسته‌ای بیاورد اما انگار بعضی دوستان توانستند این اقدام را انجام دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه در جلسات خصوصی به برخی مذاکره‌کنندگان گفته‌اند باید امنیت رژیم صهیونیستی را تضمین کنید و از هر اقدامی که موجب بر هم خوردن این امنیت شود باید جلوگیری شود، اظهار داشت: در این جلسات گفته شده که ایران و رژیم صهیونیستی باید سفارت‌هایی در کشورهای یکدیگر ایجاد کنند که اگر واقعا این دولت، دولت راستگویان است باید این مطالب را نیز به مردم بگویید.

نماینده مردم مشهد در ادامه یادآور شد: اینها دستاورد ملت ایران را دو دستی به دشمن تقدیم کردند و زبان دو سانتی‌متری آمریکا را اندازه دو متر دراز کردند، اینها استقلال ملت ایران را 100 روزه بر باد دادند، بعد در جلسه خصوصی می‌گویند به برنامه هسته‌ای نیازی نداریم.

وی افزود: این توافقنامه مخالف نص صریح قوانینی است که در مجلس هفتم و هشتم مبنی بر عدم مشروعیت امضای پروتکل الحاقی تصویب شده و آنچه که امروز تصویب شده آزادی‌های بیشتری را نسبت به مفاد پروتکل الحاقی به دشمنان برای بازرسی از ایران می‌دهد.

کریمی قدوسی یادآور شد: در جلسه‌ای که چند هفته پس از این توافقنامه، تیم مذاکره‌‌کننده با مسئولان نظام داشتند، مسئولان در آن جمع اظهار کردند که از این توافقنامه تثبیت حق غنی‌سازی مردم ایران بیرون نمی‌آید.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اینها شعار داده بودند که با توافق و مذاکره با آمریکا می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند، یادآور شد: به اعتقاد اینها، تورم و بیکاری با مذاکره با آمریکا حل می‌شود.

به گفته وی، اگر از روز اول که دولت تشکیل شد، اقدامات و لوایحی را برای ملزم کردن دولت به انجام اقداماتی برای حل مشکلات بیکاری و تورم به مجلس می‌فرستادیم و بعد وارد مذاکرات می‌شدیم قطعا بهتر بود.

وی با انتقاد از اینکه کارشناسان فنی سازمان انرژی اتمی ایران را در جلسات هسته‌ای ژنو راه نداده‌اند، تصریح کرد: نقطه ضعف آمریکا مقاومت ملت ایران است.

کریمی قدوسی در ادامه با اشاره به اینکه در دیدار با سید حسن نصرالله او به ما گفت که به اسرائیل پیام داده‌ایم اگر حمله به دمشق آغاز شود 400 هزار کشته در حیفا روی دست آنها می‌گذاریم، افزود: قبل از مذاکرات هسته‌ای با ظریف جلسه گذاشتیم و او به ما گفت حتی اگر صوری هم شده باید تعلیق را بپذیریم در حالی که برای ماهواره، حمل و نقل دریایی و بسیاری از مسائل صلح‌آمیز دیگر نیز نیاز به غنی‌سازی 60 درصد داریم.

این نماینده مجلس یادآور شد: این وظیفه مجلس است که وارد موضوع شود و نگذارد حق ملت پایمال شود، یک سری لوایح آماده کرده‌ایم که در صورت نیاز ارائه می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرجی دانا، وزیر علوم به ما قول داد که از فتنه‌گران در دولت استفاده نکند اما در عمل این کار را کرد، افزود: برخی در سال 88 آدرس آزمایشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های حساس ما را به گروه‌هایی دادند و آنها رفتند و این مراکز را آتش زدند.

به گفته وی، وزارت کار و آموزش و پرورش کم‌کم به نقطه تجمع تیم‌های اصلاح‌طلب بدل می‌شود.

کریمی قدوسی افزود: می‌خواهند فشار را بر مردم زیاد کنند و بعد به سراغ رهبری بروند و برنامه موشکی و هسته‌ای را کاملاً تعلیق کنند.

وی با ابراز نگرانی از تکرار اتفاقات مجلس ششم گفت: برنامه اصلی اصلاح‌طلبان گرفتن مجلس است.

کریمی قدوسی تصریح کرد: برخی افراد و مسئولین اگر رها شوند مایه آسیب زدن به نظام هستند و کسانی که در فتنه 88 ایفای نقش کردند برخی از همین مقامات بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها