کد خبر: ۱۹۸۹۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به بازیکنانی که در دربی با یکدیگر درگیر شدند گفت: «مگر با هم پدركشتگي داريد!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، هرچند اكثر بازيكنان پرسپوليس معتقدند امسال در تيم اتحاد و صميميت بين بچه‌ها وجود دارد و همين رفاقت باعث قهرماني پرسپوليس خواهد شد اما چند بازي اخير اين تيم خلاف ادعاي پرسپوليسي‌ها را ثابت مي‌‌كند.

 

در دربی روز جمعه بعضي از پرسپوليسي‌ها به قدري با يكديگر كل كل كردند تا اين موضوع باعث ناراحتي كادرفني و مشخصا علي دايي شده به همين دليل سرمربي سرخ‌ها در تمرين روز گذشته از شاگردانش خواست آرامش خودشان را در جريان بازي حفظ كرده و آن قدر عصبي بازي نكنند.

 

از طرفي بعضي از بازيكنان پرسپوليس معتقدند تعدادي از بچه‌هاي تيم در حين بازي‌ها عصبي كار مي‌‌كنند. حتي در بازي روز جمعه دو، سه نفر از اين بازيكنان انگار كه از يكديگر كينه داشتند و به همين دليل به صورت خودجوش از ارسال پاس به يكديگر خودداري مي‌‌كردند.

 

دو، سه بازيكن پرسپوليس كه از نزديك شاهد درگيري‌ها و بگومگوي دوستانشان بودند به علي دايي خبر دادند تا او هرچه زودتر حواشي داخل تيم را جمع و جور كند.

 

يكي از بازيكنان پرسپوليس كه نمي‌‌خواست نامش فاش شود، ‌‌گفت: «متاسفانه بعضي از مهره‌هاي تيم يكديگر را قبول ندارند و مي‌‌خواهند روي هم را كم كنند براي همين اگر دقت كرده باشيد بعضي از آنها عصبي بازي مي‌‌كنند و اين اصلا خبر خوشي براي پرسپوليس و هوادارانش نيست.»

 

این بازیکن ادامه داد: «براي همين بهتر است دايي از ديسيپلين خود استفاده كند و اين مسائل را جمع و جور كند زيرا بعضي اوقات فكر مي‌‌كنيم الان است كه بين بازيكناني كه با يكديگر اختلاف دارند دعواي فيزيكي و بزن بزن شود.»

 

* نتق كشي شهريار

دو، سه روز پيش تعدادي از بازيكنان و بعضي از اطرافيان علي دايي او را در جريان اختلاف و كل كل پرسپوليسي‌ها قرار دادند تا او در آستانه بازي با گسترش فولاد براي جمع و جور كردن اين حواشي دست به كار شود.

 

بنابراين دايي در تمرين روز گذشته شاگردانش را دور خودش جمع و با آنها در اين خصوص صحبت كرد. دايي مي‌‌گفت: «مگر شما با يكديگر پدركشتگي داريد كه بعضي اوقات حتي به همديگر رحم نمي‌‌كنيد؟ هرچي اختلاف داريد بيرون از ميدان حل كنيد.»

 

سرمربی پرسپولیس افزود: «هواداران گناهي ندارند كه بخواهند قرباني بعضي حركات شما شوند. من كاملا از جريانات تيم باخبرم و ديگر نمي‌‌خواهم كوچك‌ترين موردي از شما ببينم وگرنه با افرادي كه بخواهند تيم را به حاشيه بكشانند برخورد مي‌‌كنم.»

 

* ماموريت به كادرفني

علي دايي بعد از اينكه متوجه اختلاف شاگردانش شد در جمع دستيارانش گفته از اين به بعد بايد كل حركات بازيكنان را زير ذره‌بين بگيرند. در صورتي كه ثابت شود شاگردانش عصبي كار مي‌‌كنند و در بازي‌شان قصد و غرضي باشد آنها را در اختيار باشگاه مي‌‌گذارد تا حساب كار دست بقيه بيايد.

 

حتي سرمربي سرخ‌ها متوجه شده بعضي از بازيكنان در خفا براي يكديگر خط و نشان كشيده و اصلا ارتباط خوبي با هم ندارند براي همين او از بازي امروز همه چيز را زيرنگاه تيزبين خودش قرار خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها