کد خبر: ۱۹۹۲۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي يوونتوس تاکيد کرد در بازي برابر تيمش و جالوروسي در استاديو المپيکو، داور به اشتباه گل بانوي پير را مردود اعلام کرده است.

تيم فوتبال يوونتوس شب گذشته (سه‌شنبه) در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي ايتاليا در خانه تيم رم با يک گل تن به شکست داد و از گردونه اين رقابت‌ها حذف شد تا يک سال ديگر براي کسب دهمين قهرماني‌‌اش در کوپا ايتاليا منتظر بماند.

آنتونيو کونته، سرمربي يوونتوس در کنفرانس خبري پس از بازي گفت: به نظر من بازي 2 تيم همسطح بود اما رم در زماني به گل رسيد که به نظر مي‌رسيد بازي در کنترل ما قرار دارد. هر 2 تيم بازي خوبي را ارائه کردند و حريف‌‌شان را به خوبي ارزيابي کرده بودند. در اين بازي از بازيکناني که معمولاً فرصت حضور در ترکيب اصلي را به دست نمي‌آورند استفاده کردند و من از عملکرد آنها راضي‌ام. در مقطعي از بازي گل خورديم که همه چيز تحت کنترل‌مان بود. همين موضوع باعث تاسف است.

کونته افزود: برنامه تاکتيکي ما اين بود که حريف را تحت فشار قرار داده و در خط دفاع رم را آزار دهيم. شايد در نيمه اول بيش از حد ترسو بوديم هرچند در همان زمان هم من نديدم که خط دفاع‌مان آنقدرها تحت فشار قرار گرفته باشد. يک اتفاق تکليف اين بازي تک حذفي را روشن کرد و رم گل زد در حالي که گل ما مردود اعلام شد.

2 صحنه از بازي بود که کونته نسبت به تصميم داور براي آن اعتراض داشت. نخست خطاي مهدي بن‌عطيه روي سباستين جووينکو بود که داور بازيکن رم را جريمه کرد در حالي که يوونتوسي‌ها معتقد بودند او بايد اخراج مي‌شد.

کونته در اين خصوص عنوان کرد: من فکر مي‌کردم که داور آن خطا را سلب موقعيت 100 درصد گلزني از يوونتوس تشخيص دهد. از داور چهارم هم درباره اين موضوع پرسيدم. به هر حال قصد ندارم درباره داور بازي حرف بزنم. او تصميمش را گرفت و همه چيز تمام شد.

دومين چيزي که کونته به آن معترض بود، مردود اعلام شدن گل فدريکو پلوسو، بلافاصله پس از آغاز نيمه دوم بود که کمک‌داور با پرچم زدن خود سبب شد داور آن را مردود اعلام کند. کمک داور اعتقاد داشت هنگام ارسال توپ از سوي مائورو ايسلا، پلوسو در موقعيت آفسايد قرار داشته در حالي که تصاوير تلويزيوني چيز ديگري را نشان مي‌داد.

کونته در‌اين باره تصريح کرد: با تماشاي فيلم بازي مشخص بود که پلوسو حداقل يک متر عقب‌تر از بازيکن رم بود. من دوباره تکرار مي‌کنم، داوران ممکن است مرتکب اشتباه شوند اما اين بار به نظر مي‌رسيد که بازيکن ما در آفسايد نبود. حتي واکنش بازيکنان رم که خودشان هم اعتراضي نشان ندادند ثابت مي‌کرد که واقعاً چه اتفاقي افتاده است. زماني که کمک داور پرچم خود را بالا برد مي‌شد ديد که آنها يک نفس راحت کشيدند.

سرمربي بانوي پير با کنايه زدن به فرانچسکوتوتي، کاپيتان رم بابت اظهارات اخيرش، افزود: شايد بهتر بود که اين اشتباه به ضرر ما رخ دهد. تصور کنيد اگر اين اشتباه به نفع ما رخ مي‌داد چه آشوبي بر پا مي‌شد و برخي از مردم دوباره مي‌خواستند ادعا کنند که داور به يوونتوس کمک مي‌کند.

يوونتوس با قبول شکست برابر رم باز هم در حسرت قهرماني در جام حذفي ماند، افتخاري که از سال 1995 به بعد در کارنامه‌اش ثبت نشده است. کونته خاطر نشان کرد: باعث تاسف است که از اين تورنمنت کنار رفتيم اما من بيشتر از اين نمي‌توانستم چيزي از بازيکنانم بخواهم چرا که در گذشته ما هميشه از جام حذفي ايتاليا به عنوان فرصتي براي ميدان دادن به نيمکت‌نشينان خود استفاده مي‌کرديم، فرصتي که به تيم کمک مي‌کرد براي آينده پيشرفت کند. من به 20-22 بازيکن که به بازي در اين سطح عادت دارند، نياز دارم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها