کد خبر: ۱۹۹۵۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
مسمومیت الکلی او چنان زیاد است که تا به حال چنین شرایطی دیده نشده است.

دنیس رادمن دوست آمریکایی «اون» الکلی از آب درآمد.

دنیس رادمن بسکتبالیست مطرح و سابق تیم آمریکایی شیکاگو بولز به کمپ بازپروری در این کشور رفته است.

رادمن که به تازگی از کره شمالی برگشته برای درمان مسمومیت ناشی از مصرف زیاد الکل به یکی از کلینیک های آمریکا رفته تا دوره درمانش را سپری کند.

 

 

این خبری است که مدیر برنامه های او به سی ان ان داد و گفت:« رادمن کارهای لازم برای حضور در این کمپ را سپری کرده و از این بابت به او افتخار می کنم ».

دارن پرنس در ادامه به این شبکه تلویزیونی گفت:« مسمومیت الکلی او چنان زیاد است که تا به حال چنین شرایطی دیده نشده است. وقتی از کره شمالی برگشت با او صحبت کردیم و من به شخصه به او گفتم که نگران سلامتی اش هستم ».

بنابر اطلاعاتی که مدیر برنامه های او در اختیار سی ان ان گذاشته رادمن قرار است ۴ هفته تا ۳۰ روز در این کمپ درمانی بستری شود.

رادمن که به خاطر مدل موهای عجیب و خالکوبی های عجیب ترش در دنیای بسکتبال شهره خاص و عام بود چند سالی است که کاری غیره منتظره تر انجام داده و با دیدارهای زیادی که با کیم جونگ اون داشته در رسانه ها بیش از پیش مطرح شده است.

او همین هفته گذشته به همراه چند تن از بسکتبالیست های دیگر NBA راهی پیونگ یانگ شد تا مقابل دیدگان کیم جونگ اون و به افتخار سالگرد تولد رهبر کره شمالی در یک بازی بسکتبال شرکت کند.

رادمن که برای چهارمین بار بود به کره شمالی سفر می کرد در این بازی آهنگ معروف « تولدت مبارک » را هم برای کیم جونگ اون خواند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها