کد خبر: ۲۰۰۲۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
با وجود توقف در خانه لاتزيو، سرمربي بانوي پير عملکرد مردانش در خانه آبي‌پوشان پايتخت ايتاليا را ستود.

تيم يوونتوس شب گذشته در هفته بيست و يکم سري A در خانه لاتزيو با تساوي يک - يک متوقف شد تا نوار پيروزي‌هاي متوالي‌اش که شمار آنها به عدد 12 رسيده بود قطع شود. يووه در شرايطي در خانه آبي‌پوشان شهر رم به تساوي رضايت داد که از دقيقه 24 با اخراج جان لوئيجي بوفون، کاپيتان و سنگربان خود 10 نفره به کارش ادامه داد و با يک بازيکن کمتر از شکست گريخت. به همين دليل آنتونيو کونته از عملکرد شاگردانش در اين بازي رضايت داشت.

وي در اين باره گفت: براي گرفتن 3 امتياز آمده بوديم و حتي زماني که 10 نفره شديم هم هدف‌مان همين بود. چيزي که ما در يوونتوس در مغز بازيکنان‌مان حک کرده‌ايم ذهنيت پيروزي طلبي است و آنها همگي مي‌دانند که در تمام بازي‌ها بايد با هدف کسب پيروزي به ميدان بروند حتي اگر دروازه‌بان تيم 25 دقيقه پس از شروع بازي اخراج شود. به نظر من در لحظات سخت عيار واقعي بازيکنان مشخص مي‌شود و اين اتفاق در بازي برابر لاتزيو رخ داد.

کونته افزود: يک امتياز گرفتيم و فکر مي‌کنم که تيم در اين بازي بار ديگر ثابت کرد چرا صدرنشين جدول رده‌بندي است. يوونتوس هرگز تسليم نشد و به بازي‌اش ادامه داد و با اينکه 10 نفره بود سعي کرد بازي را ببرد. باعث تاسف است که روند پيروزي‌هاي متوالي‌مان به پايان رسيد اما اين اتفاقات اجتناب ناپذير است، ضمن اينکه نبايد فراموش کرد که لاتزيو نيز بازي خوبي را به نمايش گذاشت.

خطاي بوفون روي ميروسلاو کلوزه در محوطه جريمه يوونتوس که منجر به اخراجش شد آنقدر واضح بود که کونته نمي‌توانست اعتراضي به تصميم داور داشته باشد، هرچند او معتقد بود داور مي‌توانست از اخراج کاپيتان بانوي‌پير صرفنظر و به اعلام يک ضربه پنالتي به سود لاتزيو بسنده کند.

وي در اين خصوص گفت: ناراحت شدن از اين تصميم داور اجتناب ناپذير است چون به نظر من او مي‌توانست به يک پنالتي اکتفا کند بدون آنکه نيازي به اخراج بوفون باشد. من سال‌ها اين موضوع را گفته‌ام که چه به نفع‌ ما، چه به ضرر ما، تصميمات اشتباه داوران فوتبال را نابود مي‌کند به خصوص زماني که آنها يک کارت زرد يا کارت قرمز مي‌دهند. تصميمات آنها کاملا مشخص نيست.

کاپيتان پيشين يوونتوس در پايان به بازي حساس هفته آينده تيمش برابر اينتر اشاره کرد و خبر مهمي براي اهالي رسانه در ايتاليا داشت: من نه در کنفرانس خبري پيش از بازي با اينتر و نه در کنفرانس‌هاي خبري هيچ يک از بازي‌هاي باقيمانده تيمم در فصل جاري شرکت نخواهم کرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها