کد خبر: ۲۰۰۹۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
پرويز مظلومي سرمربي سابق مس کرمان در بيانيه اي دلايل جدايي خود از اين تيم کرماني را توضيح داده است . مظلومي مي گويد احساس مي کرده با وضع موجود نمي تواند کمکي به اين باشگاه کند.

به گزارش گل، اين بيانيه که شامل اولين حرفهاي مظلومي بعد از جدايي از مس است را بخوانيد :

اگرچه شايد جدايي‌ام از مس تلخ بود اما اميدوارم با ماندن مس در ليگ برتر اين تلخي به شادکامي تبديل شود.

در ابتداي رفتنم به مس خدا مي‌داند که پيشنهادهايي از ساير تيم‌ها داشتم. اما چرا مس و شهر عزيز کرمان؟ من با مس و کرمان خاطرات خوبي داشتم و شهر کرمان را شهر خودم مي‌دانستم. مردم آنجا آنقدر به من لطف داشتند که وقتي با پيشنهادي از مس روبه‌رو شدم با اينکه پذيرفتن اين تيم با شرايطي که داشت يک ريسک بود، اما به عشق همان مردم پذيرفتم تا به مس بروم و خدمتگزار مردم عزيز کرمان باشم و خدا مي‌داند در اين راه به تنها چيزي که فکر نکردم مسائل مالي بود و من فقط و فقط براي موفقيت مس تلاش کردم .

البته من دوست داشتم از ابتداي فصل به مس ميرفتم و اين تيم را خودم مي بستم ولي خب اين قسمت نبود و خواست خدا اين بود که من تيمي را تحويل بگيرم که با افکار من بسته نشده است.

باي اعتراف کنم وقتي ديدم بازيکنان ما يکي پس از ديگري مصدوم مي‌شوند و بيش از اين نمي‌توانم کمکي به تيم مس بکنم و وقتي ديدم مردم عزيز کرمان با محبتشان مرا شرمنده خودشان مي‌کنند وقتي ديدم محبتشان را نمي‌توانم پاسخ دهم تصميم گرفتم از اين تيم جدا شوم.

خدا مي داند 2ماه پيش وقتي شرايط را اينطور ديدم مي خواستم از مس جدا شوم اما با پافشاري آقاي کهندل و ايرانمنش ماندم تا به مردم خدمت کنم اگرچه مي دانستم کار خيلي سختي داريم

با اينحال من دست تک تک مردم کرمان را که فداکارانه از من حمايت کردند و به تيم شهرشان انرژي دادند مي‌بوسم و از صميم قلب براي همکارم آقاي لوکا بوناچيچ آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميد دارم که او بتواند اين تيم خوب و بزرگ را در ليگ حفظ و شادي را به مردم کرمان هديه کند. چرا که کرمان لياقت داشتن يک تيم در ليگ برتر را دارد و حيف است مردم عزيز کرمان در سکوهاي ورزشگاه‌هاي باهنر در ليگ برتر ديده نشوند.

مظلومي در اين بيانيه همچنين از مديران مس تشکر کرده است ....



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها